[02UFEC] Úvod do fyziky elementárních částic
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 20 / 75
- Procento hodnotících: 26 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 75 studentů.
- Ukončilo předmět: 64 studentů.
- Průchodnost: 85 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
-
ránoAlexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Povídání o částicové a moderní fyzice. Zápočet je za docházku.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Docela zajímavý předmět. Škoda ale, že je už od 7:30 ráno.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Keď by sa človek na to sústredil, tak by to mohol byť zaujímavý predmet, ale 7:30 ráno tomu vôbec neprospieva. Pre niekoho, kto sa zaujíma o CERN a podobne to je verím zaujímavé. Spomínam si však aj na prednášajúceho (bol tam tuším dvakrát), ktorého sa fakt nedalo počúvať.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
na každé hodině se různými přednášejícími prezentovala jednotlivá témata týkající se částicové fyzikystudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Nejnáročnější bylo sedět od půl osmé v ledové 101 a udržet za těchto podmínek pozornost.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Odpočinkový ale velice zajímavý předmět.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Povídání o elementárních částicích, Cernu apod. Největší problém tohoto předmětu byl začátek v 7:30studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
přednášky v populárním duchu, vždy přednášel jiný host, na první přednášce si může publikum vytvořit seznam témat, která jsou pro něj zajímavá a pan Bielčík zařadí nějakou přednášku na dané téma, i velice aktuálnístudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Skoda, ze predmet prebiehal skoro rano, ale prednasky boli zaujimave, hlavne v tom, ze zakazdym prednasal niekto iny a z praxe.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
-
Hezke pro rozhledstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
kazdou prednasku jiny prednasejici, mluvici o svem tematustudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Pohodový předmět, nevadilo mi ani vstávat na 7 ráno. Zajímavá témata, většina přednášejících dokázala srozumitelně osvětlit základy problematiky.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Pro lidi, kteří se zajímají o tuto problematiku rozhodně přínosem, ale i snadný zisk kreditu.studijní průměr: (2.0, 2.5>; role předmětu: V
-
Předmět zahrnuje přednášky o částicích, o jejich detekci a o experimentech, které se zkoumáním částic zabývají. Náplň přednášek se může do jisté míry přizpůsobit zájmu studentů, kteří na první hodině napíší, o čem by se chtěli něco dozvědět. Na přednášky jsou často zvání odborníci v konkrétním oboru.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Zajímavé přednášky.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Zajímavý předmět. Dozvíte se mnoho užitečných informací. Bohužel ráno v 7:30 na to většinou nemáte myšlenky.studijní průměr: (2.0, 2.5>; role předmětu: V
-
Základy částicové fyziky, jen ten čas v rozvrhu od 7:30 není asi úplně vhodný. Člověk je rozespalý.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
-
Myslím, že by se měla požadovat vyšší procentu docházky.studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Vcelku zajímavý předmět, dobře vybíraná tématastudijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [20]
Průměr odpovědi: 1.65
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [10]: 1 (výborně)
- 2 : 35 % [7]: 2
- 3 : 15 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [20]
Průměr odpovědi: 1.13
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 70 % [14]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 5 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká