[02ZJF] Základy jaderné fyziky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 22
- Procento hodnotících: 27 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 22 studentů.
- Ukončilo předmět: 18 studentů.
- Průchodnost: 81 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
-
Mé nadšení ze Základů jaderné fyziky s doktorem Wagnerem nejlépe vystihuje fakt, že jsem se spolu s kolegy pokusil přičinit o to, aby byl tento předmět vyškrtnut ze studijních plánů našeho oboru.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Velmi podivně strukturovaný předmět, o kterém nevím, co si přesně myslet. To, co jsem od něj čekal, nebylo naplněno.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Superstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální technika; role předmětu: PO
-
Velké, ale skutečně velké trápení.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Velmi rozporuplný předmět, zejména vzhledem ke složení posluchačů (od "céčkařů" z oboru fyzikální technika, přes jaderné inženýry "béčkaře", až po elitu FJFI - matematické fyziky)... Je zřejmé, že tohle nemže vést k uspokojení všech. Nicméně předmět dodá všem zúčastněním kvalitní přehled o jaderné fyzice a technice a tudíž splní jeden s cílů, které si pan doktor na začátku vytičil - tedy "aby jaderňák rozuměl jádru". Pro studenty MF to je zřejmě první a jediný (alespoň okrajově) technický předmět - což odpovídá jejich zájmu a přístupu. Pohled na předmět se dost různí student od studenta, pojďme tento fakt diskutovat: 1) studenti FYT: co to je? proč to máme? co je to čtyřvektor? proč nemáme místo tohohle nějakou praxi? 2) studenti FTTF: proč mají ostatní obory cvika a nám se kryjí??? a proč proboha musíme i tak dělat praktickou? kde se to máme naučit? co to je za přístup? 3) studenti JI(B): trochu víc teoretické, ale i přesto krásné opakování ZAF1, krásně se doplňují infomace nabyté na souběžném DEZu, tam si navíc zmíněné detektory osaháme a vyzkoušíme, krása! pěkné opakování reaktorových výpočtů ke státnicím - aspoň nebudeme na ZAF2 vypadat jak blbci, co všechno zapoměli, krása! 4) studenti MF: proč tady sedíme s takovými nýmandy? kde je matematický aparát odpovídající našim schopnostem? vždyť to je jen aplikování trojčlenky! cože? máme si nosit kalkulačky?!? co dělá takovýhle předmět v osnovách MF?!?studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Velmi nezáživný a špatně přednášený předmět. Teda alespoň pro matematické fyziky z větší části zcela zbytečný.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [6]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 16 % [1]: 2
- 3 : 16 % [1]: 3
- 4 : 50 % [3]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
Průměr odpovědi: 1.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 33 % [2]: ano
- 3 : 16 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 16 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká