[04AP1] Angličtina P1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 19 / 79
- Procento hodnotících: 24 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 79 studentů.
- Ukončilo předmět: 67 studentů.
- Průchodnost: 84 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
-
Vyuka jazyku by měla být buďto intenzivnější nebo vůbec, protože takhle jsem měl pocit ztráty času..Teodor Kováč studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Angličtina je vyučována s velkým zapojením studentů, je zde dostatek prostoru na konverzaci. Důraz je kladen na rozvoj slovní zásoby a gramatiku užitečnou pro psaní odborných textů.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Důraz na pokročilé vyjadřování a specifickou slovní zásobustudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Oceňuji výuku pojmů z akademického a technického prostředí, které se běžně neučí a mnoho studentů je tak nezná.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Předmět nutný k udržení jazykové úrovně, která je velmi potřebná.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Snaha naučit nás odbornou angličtinu.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Úvod do formální a akademické angličtiny vyžadující netypickou slovní zásobu, se kterou má však problém většina studentů a nejedná se o nic, co by se nedalo doučit.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
-
Žalostně málo kreditů.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Angličtina pro pokročilé s rodilým mluvčím.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
asi je fajn jednou za čas si popovídat anglicky s někým jiným, ale stejně nemám pocit, že bych si něco odnesla... je těžké se něco doopravdy naučit na téhle úrovni, pokud člověk nemluví anglicky třeba denněstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Odpočinkový předmět, nic náročného se po nás nechtělo.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
opakovani z gymplustudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Spíš než čistě gramatiku mi předmět rozšířil slovní zásobu - o pár odborných slovíček a linking words, kterým se na běžných hodinách na SŠ moc nevěnuje pozornost.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
V zásadě dobrý, ale znalému člověku to moc nedá.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
AP1 is a relaxing class after a long day. The goal of this class is to teach a bit of academic English in use, I think. Yes, I did learn a little bit. Not too much though. Mainly because of the "work in pairs" method I think.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
opakovani gramatiky + rozsireni schopnosti v psani odbornych textu (popisovani deje)studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Skvělý předmět. Znalost angličtiny je pro jaderňáka nutností.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Vysvetleni akademicke anglictinystudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [19]
Průměr odpovědi: 2.37
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 15 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 47 % [9]: 2
- 3 : 26 % [5]: 3
- 4 : 5 % [1]: 4
- 5 : 5 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [19]
Průměr odpovědi: 1.44
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 52 % [10]: ano
- 3 : 42 % [8]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká