[04RZ2] Ruština Z2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 23
- Procento hodnotících: 43 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 23 studentů.
- Ukončilo předmět: 20 studentů.
- Průchodnost: 86 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
-
Pokračování kurzu ruštiny. Velice mě bavilo, byla to celkem zábava. Styl výuky paní Mgr. Čechové se mi líbí.studijní obor: Inženýrství pevných látek;
-
Velmi dobře strukturovaná výuka ruského jazyka.studijní obor: Matematická informatika;
-
Moc hodin, stejná hodinová dotace ruštiny a například teoretické fyziky není v pořádku.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Skloňování, časování, text o fakultě a další témata z učebnice.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Další boj o přežití pro "nejazykově založené lidi". Ale Čechová je hodná a dá se to zvládnout.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
U ruštiny bych snad jen vytkla, že není skupinka pokročilých či mírně pokročilých.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
-
Základy ruštiny.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
-
Druhy jazyk se hodistudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Navazuje na RZ1.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Některé lekce v učebnici nepotřebné v reálném životě.studijní průměr: (2.0, 2.5>; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [10]
Průměr odpovědi: 1.70
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [5]: 2
- 3 : 10 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
Průměr odpovědi: 1.78
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 20 % [2]: ano
- 3 : 70 % [7]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká