[11SFIPL] Seminář fyzikálního inženýrství pevných látek
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 7
- Procento hodnotících: 42 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 7 studentů.
- Ukončilo předmět: 6 studentů.
- Průchodnost: 85 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
-
Předmět byl veden formou semináře, což je správné rozhodnutí. Ačkoliv jsme neměli dostatečný matematický, ani fyzikální základ, získali jsme určitý náhled na difrakci. Člověk postupně objevuje a snaží se pochopit souvislosti. Nejvíce se člověk dozvěděl konečným zpracováním seminární práce, které se jednalo nějaké reálné situace. Doporučil bych řešit tyto úlohy společně v průběhu semestru. Společně, jelikož má člověk dost starostí s ostatními matematickými a fyzikálními předměty a mohlo by to skončit tak, že si jeden student něco připraví a ostatní neví, o čem je řeč.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek;
-
Za nás to byl poprvé vyučovaný předmět. Jelo se podle anglické knihy ke které byla série programů. Ty se postupně procházely. Byly to simulace různých difrakcí a šíření vln na mřížce.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek;
-
Velmi zajímavý předmět, pro jiný obor než IPL či DM asi nemá významstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek;
-
N :
Oznámkujte předmět [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 33 % [1]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká