[16SED1] Seminář z dozimetrie 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 22
- Procento hodnotících: 40 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 22 studentů.
- Ukončilo předmět: 20 studentů.
- Průchodnost: 90 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
-
Skvělý předmět na sezení a poslouchání a hledání co by mohlo studenta zajímat za zaměření na DAIZ.Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Bylo zajímavé, když nám přednášel pokaždé někdo jiný. Člověk, který se ještě nerozhodl kam chce směřovat, měl možnost nahlédnout do jiných zajímavých oborů.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
-
Přednášky o možném budoucím uplatnění absoloventů DAIZ.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
série více či méně zajímavých prezentacístudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: V
-
Zajímavá témata, jen škoda, že se téměř v každé přednášce opakoval ten samý teoretický úvod (alespoň co se týče zaměření na radiologickou fyziku) - popáté je to už nuda. Na druhou stranu si dali práci, aby to pochopili všichni.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Prakticky celý semestr byla něco z radiologie...studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Skvele pro ziskani prehledustudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Střídaly se zajímavé přednášky s méně zajímavýmistudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Zajímavé přednášky z praxe, člověk si konečně dokáže představit, co by mohl po studiu dělat.studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [9]
Průměr odpovědi: 1.44
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 55 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 44 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [9]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká