[16ZPSP] Základy práce s počítačem
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 72
- Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 72 studentů.
- Ukončilo předmět: 5 studentů.
- Průchodnost: 6 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
-
Na to, že byl předmět volitený, nároky na zápočet byly těžší.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Never morerole předmětu: V
-
Nic nemámrole předmětu: V
-
Pro někoho kdo nikdy nedělal v office, dobrá volba.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
superstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Užitečné ano, ale za dva kredity je toho trošku moc - úkoly, testy, závěrečný test. Je hodně na nic, že nám ČVUT poskytuje MS 2016, ve škole je 2010 a přednášky jsou koncipované na 2013. Proč???? A pak musí člověk dělat domácí úkoly na několikrát.....studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Zbytečný předmět. Měl by být čistě volitelný, protože nikdo práci v excelu ani wordu v předmětech, kde se zpracovávají data, neocení, právě naopak.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
užitejčné věci, nebylo by ale od věci učit i základy Latexu, místo úplných základů word, excel (jako že excel má buňky, apod.)studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [9]
Průměr odpovědi: 2.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 22 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 33 % [3]: 2
- 3 : 11 % [1]: 3
- 4 : 22 % [2]: 4
- 5 : 11 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 44 % [4]: ano
- 3 : 44 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká