[16ZRAO] Základy radiační ochrany
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 28
- Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 28 studentů.
- Ukončilo předmět: 16 studentů.
- Průchodnost: 57 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
-
Dobré pro seznámení se základními pojmy z dozimetrie. Mnoho z přednášek obsahuje velice zajímavé informace o využití ionizujícího záření v medicíně i mimo ni, dozvíte se podrobnosti o hávárii v černobylu, nebo o účinku záření na DNA.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Pro mě nejlepší předmět prvního semestru.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Skvělý úvod do radiační ochrany. Příjemná dvojhodina s panem docentem Vrbou, který se krom výkladu snaží předat i osobní zkušenosti a ukázat, že ani přednášející či vědci obecně nejsou neomylní (občas i svými omyly :D).studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Tohle byl jediný předmět, který splnil má očekávání o studiu na FJFI. Bohužel jenom jeden, jednu hodinu týdně a večer. To nejzajímavější učivo, doplněné o příhody ze života a vtipy.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Trochu zdlouhavé, sice zajímavé, ale až moc přejednotkované a přenormované.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
ZRAO je zajímavé poutavé, přesně takový předmět jaký si představíte když se řekne Jaderka.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
název jasně vypovídá o obsahu přednášek, odpočinkový předmět a také zajímavýstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [7]
Průměr odpovědi: 1.43
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 71 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 14 % [1]: 2
- 3 : 14 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 85 % [6]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká