[17NJZ] Nové jaderné zdroje
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 1 / 8
- Procento hodnotících: 12 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 8 studentů.
- Ukončilo předmět: 6 studentů.
- Průchodnost: 75 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [1]
-
Konečně se člověk po úmorném pitvání historických kousků reaktorů dostal k nějakým modernějším. Tyto přednášky, leč občas trochu dlouhé, poskytly krásný přehled rektorů novějších generací v návaznosti na znalosti z generací předchozích. Zkoušková písemka pokryla učivo celého předmětu s důrazem na porozumění dané problematice místo zbytečného memorování tuny informací. Tato zkouška odpovídá zkoušce nepovinného předmětu, takže se nebojte, že vyučujícího uvidíte více než jednou. Rovněž zde bylo potřeba k zápočtu vytvořit mapu jednotlivých druhů reaktorů, což si myslím, že byl úkol zajímavý a neobvyklý.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [1]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [1]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [1]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká