[18OOP] Objektově orientované programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 18
- Procento hodnotících: 27 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 18 studentů.
- Ukončilo předmět: 15 studentů.
- Průchodnost: 83 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
-
Předmět ne jen o objektově orientovaném programování, ale také o objektově založených technologiích.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Přiznám se, že nejsem s to uchopit smysl předmětu. Objektově orientované programování je stěžějní směr v oblasti programování. Přesto předmět věnovaný právě jemu je do značné míry zaplněn přednáškami o věcech, které se spíš nehodí jinam, ale člověk by o nich měl slyšet. Zároveň volba nechat studenty, aby si témata připravili a odprezentovali, vede ve značné části případů k nižší kvalitě přednášek. Není to míněno jakkoli špatně vůči studentům, spíš si myslím, že povykládat souhrnně o obsáhlém tématu si vyžaduje rozsáhlé znalosti a nadhled. Pokud se člověk v daném tématu už nějakou dobu nepohybuje, tak to prostě nemá šanci narychlo získat.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Referáty studentů.studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
Studenti prezentují studentům. Kdyby někdo, kdo nikdy nevařil, přednášel o vaření, taky byste z toho moc neměli.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Dobře, že takový předmět existuje ve studijním plánu, nicméně jeho potenciál je dle mého žalostně využit... corba v Javě? Už před 5 lety to byla mrtvá technologie a jde o legacy věc. Navzdory tomu, o REST nepadlo ani slovo! :-D No, bizarní - na mou otázku na tohle nebylo uspokojivě odpovězeno... Podobných věcí je v předmětu plno, nejmodernější věc co jsme slyšeli (studenti si připravují přednášky na nějaká témata) byl asi Python a OpenCL (zvlášť část o Vulkanu). Tato dvě témata zachovat, zbytek vyhodit a nahradit třeba: REST, Docker (resp. containery), NoSQL databáze, AWS/Google Engine, HTTP, Hadoop, Openstack a podobně.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 2.60
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 20 % [1]: 2
- 3 : 40 % [2]: 3
- 4 : 20 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 1.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 60 % [3]: ano
- 3 : 20 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká