[18ZPRO] Základy programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 46 / 356
- Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 356 studentů.
- Ukončilo předmět: 174 studentů.
- Průchodnost: 48 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [43]
-
Skvělí předmět pro ty co se v programování ještě tolik neorientujíPetr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Nic nemámLolita Korkina role předmětu: V
-
Byl jsem pouze na jeho první přednášce: Přednes Ph.D. Jarýho byl hodně monotóní - stále stejný tón i tempo hlasu. Během přednášky nebyl cítit ani kontakt mezi přednášejícím a obecenstvem (tj. "Opravdu přednáším způsobem, který mohou mí posluchači následovat? Následují vlastně myšlenkový tok, který přednáším?"). Přestože mě programování baví, způsob přednesu mě odradil od dalšího docházení na jeho přednášky - během 1. semestru jsem se proto rozhodl programování studovat pouze skrze cvičení a samostudium.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Celkově nevím proč tento předmět má i obor Jaderné Inženýrsví, příjde mi to fakt zbytečný...studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Cvika super.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Dobrý úvod do programování, i když nevím, jestli je C++ tím správným jazykem pro začátek - obzvlášť pro úplné nováčky. Vzhledem k tomu, že předmět je pouze zápočtový, mi přišly přednášky nadbytečné - stačilo reálně chodit pouze na cvičení.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Jelikož jsem byla v programování úplný začátečník, občas jsem si říkala, jestli na mě cvičící vůbec mluví česky. Postupem času se to ale trochu zlepšilo.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Je to asi docela užitečné.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Jistě užitečný předmět, ale pro někoho, kdo nikdy neprogramoval, je to spíš takový náhled.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Na přednášky jsem nechodila...myslím, že mi to neuškodilo.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Naučíte se základy a na přednáškách i pár pokročilých věcí.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Název jednoznačně vypovídá o předmětu samotném. Pro studenty bez větších programátorských zkušeností je to velmi užitečný předmět. Mě osobně opravdu bavil. Pro pokročilejší programátory však nejspíš dost nuda.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
okstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
pohodkastudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Pokud trochu programovat umíte, přednášky můžete oželet. Nejvíce se naučíte na cvikách. Vše ozkoušíte sami a případné díry ve vědomostech vyplníte googlem.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
pro mě zábavný předmět, pro ty, co už mají zkušenosti s programováním vcelku jednoduchéstudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Pro neznalce programování docela těžké.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Pro získání zápočtu účast na přednáškách není třeba.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Předmět, kterým část studentů projde bez většího úsilí a ta druhá, počítačově negramotná, ho bude nenávidět víc než analýzu.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PO
-
Předmět vhodně prováděl programováním i úplné nováčky.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Přednáška z programování se mi zdála zbytečná. Nahradila bych ji dalším cvičením, během kterého si student programování "osahá".studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Přednášku ZPRO jsou spíše pro ty, kteří nechápou co dělat na cvičeních. Opravdová výuka programování ale nemůže probíhat pouze teorií, je třeba si vše vyzkoušet na cvičení a pokud člověk umí trochu programovat a chápe co se děje na cvičení, je zbytečné chodit na přednášky. Předmět poskytuje základní znalosti jazyku C++ dostatečně podrobně a zároveň i pro ty, kteří na počítači sotva spustí třeba defragmentaci disku.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Přednášky byly hodinami klimbání a štípání se, zatímco cvičení mnoho nenaučilo.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Přednášky byly naprosto zbytečné.. Vše, co se probralo na přednášce, stihl cvičící obvykle vysvětlit během pár minut. Proto na přednášky chodilo kolem 5 lidí..studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
Přednášky hrozné. Cvičení dobré.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
přínosnéstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Seznámí vás se základním programování v C++studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Super vec!studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Takový úvod do programování, pokud jste na průmce/gymplu vůbec neprogramovali tak se hodí, pokud už programovat umíte zvažte radši expresní zápočet, ať to máte co nejdříve z krku.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Umět programovat, je super věc. Ale osobně neznám nikoho kdo by doporučil jako první programovací jazyk C++.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Úplné základy, nižší nároky oproti jiným fakultám.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Úroveň a obtížnost byla odpovídající, nebyla příliš vysoká a tak nás neodradila, což oceňuji, protože jsem se díky tomu naučil základy programování.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Velice zajímavý předmět. C++ nemám co vytknout.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Výborně naplánovaný předmět, nemusí se ho bát ani ti, kteří programování nikdy neviděli. Někteří cvičící dávají možnost tzv. expresního zápočtu, který si mohou udělat studenti co už programovat umí a potom už nemusí chodit na cvičení.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
zábavný pro lidi, co opravdu chtějí nebo umějí programovatstudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Základy programování v C++, probírá se úplně od začátku, předchozí zkušenosti nejsou nutné.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Zbytečné přednášky, nikdo tam nechodí a není se čemu divit.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Získání nové dovednosti, které se neztratí. Ke konci už náročnost docela vzrostla a kdo se o to moc nezajímal, tak se brzy ztratil a dost se v tom plácal.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Myslím si, že předmět splnil očekávání. Myslím si, že v postavení vedle třech pilířů prvního semestru (MAA, LAA, MECH) se z programování stává pro studenty spíše vedlejší předmět.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Úvod do programování v C++.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Vtipný predmet. Ak viete programovať, dáte to ľavou zadnou hneď na začiatku semestru, ak nie, tak ľavou zadnou na konci semestru.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Dobre pro ziskani prehledustudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Uf, mám to za sebou a doufám, že už nikdy nebudu muset programovat.studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
N :
Oznámkujte předmět [46]
Průměr odpovědi: 2.13
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 21 % [10]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [23]: 2
- 3 : 23 % [11]: 3
- 4 : 2 % [1]: 4
- 5 : 2 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [46]
Průměr odpovědi: 1.10
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 2 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 82 % [38]: ano
- 3 : 4 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 2 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká