Vejnarová Jiřina Doc. RNDr. CSc. - [01UMIN] Pravděpodobnostní modely umělé inteligence
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
25 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
25 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Temata jsou zajimava, nicmenne ta umela intelignence je zde tak nejak okrajove. Spise bych tento predmet pojal vice popularne.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Zápočet za předneseni nějakého tématu, které se alespoň velmi vzdáleně tyka probirane látkystudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Statecnost.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Nezabredavat do zbytecnych technickych detailu, typu dkoazovani ruznych zbytecnosti. Neni to potreba.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 90%-100%
- 2 : 25 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 25 % [1]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 25 % [1]: 5