Zdráhal Martin Mgr. Ph.D. - [02KTP1] Kvantová teorie pole 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 6
- Procento hodnotících: 50 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Smysl pro humor, snahu vše vysvětlit. Možnost získat bonusové body k písemce za domácí úkoly.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
-
Snahu vse vysvetlit ponekud prakticteji. Nicmene tato snaha casto nedopadla zcela dobre. Nebo alespon muj nazor je, ze pan doktor Zdrahal nedovedl spravne zvazit, co zname a nezname a casto se nam snazil priblizit problematiku pomoci "neceho jineho dobre znameho", kde ovsem casto extremne prestrelil. Problem tez tvoji nehomogennost posluchacstva - matfyzaci maji za sebou uplne jine veci a tak se casto stane, ze my koukame jak z jara na neco, co jim prijde OK a naopak.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
-
Zábavu.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Ubrat nesmyslna cviceni (kontrakce epsilonu napriklad) a pridat priklady ze srazek castic. Tez mi obcas nevyhovovalo, ze si z lidi u tabule utahoval a na cviceni vznikla atmosfera, kdy kazdy, nez aby rekl, ze nevi, jak neco spocitat, tak to uvadel slovy "pro nas blby" nebo jinak a cele mi to prislo ponekud ponizujici. Na cviceni sem se proto necitil dobre a casto jsem se nechtel ptat, ackoli jsem temer nerozumel tomu, co se deje. A pritom stacilo tak malo (zpetne sem cviceni doma pochopil...)studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
-
Píše opravdu nečitelně.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Pan profesor Novotny si vynucuje delani prikladu z prezentace, ktere jsou bud snadne a daly by se udelat za domaci ukol, nebo jsou nepotrebne. Misto toho bych se zameril na prakticke vypocty, ktere jsou pak potreba u zapoctu/zkouskove pisemky.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
-
Většinu času se připravují věci, aby až je někdy (třeba v druhém semestru) budeme potřebovat, tak aby byly. Pak je ale bohužel méně času na zápočtové resp. zkouškouvé příklady.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
-
Nestíhaly se udělat všechny příklady, co byly v prezentaci, tak jsme jich spoustu přeskočili a pak stejně nestihli spočítat všechno, co se týkalo srážek. V průběhu semestru dostanete zadány příklady za domácí úkol, za které dostáváte body. Ty se vám přičtou k bodům za písemku, takže získání zápočtu nebylo tak těžké, jak jsem původně čekal.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 66 % [2]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký