Votrubová Jana MUDr. CSc. - [16KPR] Klinická propedeutika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 21
- Procento hodnotících: 19 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Zábavné analyzování snímků, poučné.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Přednášky byly zajímavé, bavily mě. Jelikož jsem uvažovala o studiu medicíny, tak mi tento předmět opravdu vyhovoval.Adéla Svozilková studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Prezentace.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Prezentace, které nám byly přednášeny na hodině. Částečně i z vlastních zápisků, ale moc jsem jich neměla. Klidně ale jen stačilo poslouchat látku v hodině.Adéla Svozilková studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Nenáročná zkouška.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Zkouška probíhala formou testu, kde byly docela lehké otázky stylem a,b,c,d.Adéla Svozilková studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Vhled do problematiky, schopnost podat látku zajímavě, spousta praktických příkladů, kéž by takoví byli všichni přednášející na FJFI.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Charakterový vzor toho, jaký má doktor být.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Přednášela věci přímo z praxe.studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Chodit na hodiny včas. Někdy přicházela i o hodinu později. Chápu že je kolikrát obtížné přejíždět po Praze, ale hodina je opravdu moc.studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 90%-100%
- 2 : 33 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 33 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5