Celný David Ing. - [01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 20
- Procento hodnotících: 25 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
60 % [3] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
60 % [3] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Nic nedává zadarmo, donutí vás připravovat se na další hodinu. Domácí úkoly dává často z ohvězdičkovaných příkladů a hodnotí je celkem přísně. Takže na konci semestru nejste překvapeni stylem hodnocení doc. Pošty. Je ochotný uspořádat nepovinné hodiny navíc.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Oceňuji snahu něco naučit.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Přátelský, vstřícný, spravedlivý a někdy i s odřenýma ušima vtipný. Pokud je student slušný k němu, oplácí stejnou mincí. Má pochopení i pro ztracené případy a rozmlouvá to těm, kteří to chtějí vzdát.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Někdy ubrat na emocích.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Očekává mnoho. Člověk, který na gymnáziu neměl limity, derivace ani integrály se jen těžko chytne.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
Ze začátku místo dlouhého mučení u tabule by měl raději látku nejprve vysvětlit. Látku by měl vždy nejdříve stručně projet, pak by měl udělat pár příkladů na tabuli a až teprve poté začít vybíjet žáky u tabule.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Požadavky různých cvičících a obtížnost jejich testů se velmi liší. Buď máte cvika jednoduchá a narazíte u Pošty, nebo vás náročnost zkoušky nerozhodí, ale máte málo bodů z praxe.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Se všemi volitelnými předměty časově nezvládnutelné.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 1
- 2 : 60 % [3]: 2
- 3 : 20 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 60 % [3]: obtížný
- 3 : 40 % [2]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký