Jelínková Helena prof. Ing. DrSc. - [12DSELT1] Seminář k diplomové práci 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 7
- Procento hodnotících: 42 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
66 % [4] |
2: |
|
33 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Seminář k diplomové práci aneb studenti studentům a paní profesorka studentům. Určitě je vhodné pro všechny aktivní účast a udržení pozornosti i během prezentace ostatních spolužáků. Ne pouze odprezentovat si to své a zbytek jen "odsedět" až do konce. Každý návrh na zlepšení se počítá a v této fázi by za ně měl být autor prezentace vděčný. U státnic je většinou už pozdě. Kvalita semináře je dána i aktivně se podílejícími studenty a jejich připomínkami.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
Přínos přednášek je v obohacení se způsobem prezentování výsledků kolegů, seznámením se s tématy jejich prací. Seminář slouží jako přípravný kurz na Den-D, ve kterém známou Omaha Beach zastupuje neméně známá KFE-121.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Dlouholeté zkušenosti s prezentováním dosažených výsledků a podnětné návrhy na zlepšení prezentací.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Snad jen ve zmiňované organizaci předmětu - informativní e-mail studentům o průběhu první hodiny, kdy není nutné přijít kvůli několikaminutovému úvodu zbytečně včas na 7:30 ;)studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Oceňuji zejména zkušenosti. Nejenže snadno odhalí běžné cyhyb prezentace v podobě malých popisků os v grafech, ale dokáže rychle upozornit i na češtinářské mušky a formální vzhled prezentace.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
vzdělání, přehled, zkušenostistudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Před začátkem semestru by bylo vhodné na každém semináři zaslat hromadný informativní e-mail studentům o průběhu první hodiny. Zejména, že není nutné scházet se přesně na čas podle rozvrhu (většinou již v 7:30), ale pouze na cca 20-30 minut například od 8:45.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
Co mi na semináři (už od bakalářského) chybí je nějaký jednotný návod, instrukce katedry, jakým stylem (formální členění práce - šablona úvodu, závěru, řádkování, fonty, rozsah, definovat jednotnost - jak pro Word tak pro Latex, co přesně má být na deskách a hřbetu prací) by měly být studentské práce psány, což by určitě zefektivnilo tvůrčí činnost. Jako pomocný vzor by mohly sloužit instrukce, dokumenty zveřejněné katedrou Dozimetrie: http://kdaiz.fjfi.cvut.cz/informace/zaverecne-rocnikove-prace/bakalarska-diplomova-prace.html . Nejde o apel na konkrétního přednášejícího, ale obecně na celou katedru.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Vypilování schopnosti, jak prezentovat své dosažené výsledky nejen před komisí u státnic.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 66 % [2]: středně obtížný
- 4 : 33 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký