Jelínek Michal Ing. Ph.D. - [12PPLT] Pokročilé praktikum z laserové techniky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Celkovou znalost problematiky úlohy, porozumění elektronice a měřicím metodám pomocí osciloskopu, včetně vysvětlení.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
vzdělání, přehled, humor, zkušenostistudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Mohl by být studentům více k dispozici během měření. Ne každý se před praktikem setkal s programem ReZonator nebo některými speciálními osciloskopy v laboratoři.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
obohatit přípravné texty k úlohámstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
O osciloskopu LeCroy za zhruba 2 mil. Kč: "Je to osciloskop, jako každý jiný. Hračka za 2 miliony. Audi R8 v plný palbě a nebo byt. Záleží na úhlu pohledu."studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
obohatit přípravné texty k úlohám (s výjimkou úlohy 2 - Využití nelineárních optických procesů ke generaci široce přeladitelných laserových impulzů, tam byl problém jiný, hlavní část experimentu ani jedna skupina nezvládla změřit), v textu k úlohám se snažit vysvětlit úskalí měření a potřebné rovnice, případné nesrovnalosti mezi zadáním a aktuálním stavem použité aparatury k experimentu se snažit podat na začátku úlohy, aktualizovat otázky a požadavky na výsledky měření autokorelační funkce by mohla být jako další samostatná úloha, to by bylo určitě přínosnéstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký