Klika Václav doc. Ing. Ph.D. - [01MBI] Matematické techniky v biologii a medicíně
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 5
- Procento hodnotících: 40 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
75 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Přednášky dobře vedené.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Trochu málo interaguje se studenty. Bohužel to je ale asi částečně způsobeno nevelkým zájmem většiny studentů.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Letos byl zápočet za docházku + sepsání jedné přednášky do latexu.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Cvičení nebyla.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 90%-100%
- 2 : 50 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 100 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 100 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Dekuji za vsechny komentare. Rad bych dostal vyjadreni (komentare, nejen znamku) od co nejvice z Vas, abych mohl mit nejvice relevantni obraz o Vasich dojmech.
Skoro kazdym rokem menim podminky zapoctu a s tim i souvisi ruzna mira 'interakce' se studenty (ukoly, ktere se resi behem semestru). Zkusim prijit s nejakou vetsi formou zapojeni (ale stale mi prijde nejprirozenejsi skrze ulohy navazujici na prednasku ne vsak behem prednasky), ale napady bych vital.
Rad bych v dohledne dobe sepsal v elektronicke forme podklady pro tento predmet a pro tyto ucely jsem chtel vyuzit zapisky od Vas studentu. Navic mi to poskytne dobry pohled do Vaseho porozumeni vykladu a tez na co davate duraz v danych kapitolach.
Skoro kazdym rokem menim podminky zapoctu a s tim i souvisi ruzna mira 'interakce' se studenty (ukoly, ktere se resi behem semestru). Zkusim prijit s nejakou vetsi formou zapojeni (ale stale mi prijde nejprirozenejsi skrze ulohy navazujici na prednasku ne vsak behem prednasky), ale napady bych vital.
Rad bych v dohledne dobe sepsal v elektronicke forme podklady pro tento predmet a pro tyto ucely jsem chtel vyuzit zapisky od Vas studentu. Navic mi to poskytne dobry pohled do Vaseho porozumeni vykladu a tez na co davate duraz v danych kapitolach.