Kozák Michal Mgr. - [01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 18
- Procento hodnotících: 16 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Přátelský přístupstudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
radost a humor se kterym se nam neco snazil vysvetlit (kdyz to mu teda sam rozumnel)studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Zapojení do cvičení a až chorobnou dobrou náladu, kterou provokoval spící studenty o půl osmé ráno. Také oceňuji snahu s námi řešit i teoretické úkoly.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Více se na hodiny připravit-aspoň mít u příkladů správné výsledky a u teoretických se snažit ukázat učesanější verzi důkazu.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
v prehledu co ucistudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Zapisovat podrobněji provedené důkazy na tabuli.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
asi nicstudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
dostečná hodinová dotacestudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 33 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 66 % [2]: středně obtížný
- 4 : 33 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za vyplněné ankety, přečetl jsem si je.
Poznamenal bych jen k oněm důkazům - pokud se dělá nějaký lehký důkaz na cvičení, slouží především proto, aby si studenti vyzkoušeli a naučili dokazovat, ne kvůli samotnému důkazu. Po dokončení důkaz shrnuji, vysvětluji problémové body, ale nebudu ho po studentovi přepisovat, to bychom nic nestihli.
Poznamenal bych jen k oněm důkazům - pokud se dělá nějaký lehký důkaz na cvičení, slouží především proto, aby si studenti vyzkoušeli a naučili dokazovat, ne kvůli samotnému důkazu. Po dokončení důkaz shrnuji, vysvětluji problémové body, ale nebudu ho po studentovi přepisovat, to bychom nic nestihli.