Kunz Jiří prof. Ing. CSc. - [14TM] Technická mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 9
- Procento hodnotících: 22 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [1]
1: |
|
100 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [1]
1: |
|
100 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Byly dobré a zajímavé. Tohle téma mě moc nezajímá, ale nakonec se z toho vyklubal jeden z nejlepších předmětů tohohle semestru.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Zápisky, materiály od pana Ondráčka. Skripta jsou kvalitní (nad rámec přednášky), ale nejsou ke zkoušce potřeba (přesto se do nich podívejte, jsou to nejlepší skripta na FJFI!!!).studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
-
Není to zkouška, ale KZ. Píšou se postupně dva testy - jeden v půlce semestru (s panem profesorem Kunzem) ze statiky a druhý na konci s panem inženýrem Ondráčkem. Je fajn, že můžete sfouknout celé TM před začátkem zkouškového.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Je to asi nejlepší učitel na FJFI, jeho schopnost někoho něco naučit je úžasná. Zápis, skripta, metoda výuky, všechno je výstavní. Klobouk dolů, vy jste první PROFESOR, kterého jsem v životě potkal.Sebastian Nývlt studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Proboha, nic neměnit! Pouze pan Ondráček by se měl zlepšit (nějak přepracovat ty materiály, ze kterých se učí; upozornit na to, co je důležité (dřív než poslední hodinu)).studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 33 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [1]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5