Navrátil Josef Ing. - [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 8
- Procento hodnotících: 50 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
75 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
75 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Snažil se ukázat nám tipy a triky k počítání některých typů příkladů.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
vstřícný přístup, nemuseli jsme chodit k tabuli, snažil se nám látku podat jak nejlépe mohlstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Oceňuji lidský přístup jak v hodinách tak i v zápočtových testech. Milý a příjemný cvičící je ochotný látku vysvětlit. Hodiny probíhaly v pohodové atmosféře, navíc bez stresů, že budete muset k tabuli. Cvičící vzorně vypracovával příklady na tabuli, tím veškerá látka, která se měla stihnout, byla probrána a příprava z jeho hodin na zkoušku stačila.studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Ze začátku působily cvičení zmatečně, postupem času jsem si uvědomil, že tomu tak není.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Někdy by bylo dobré udělat menší teoretický úvod na začátku hodiny, vypsat vzorečky, občas bylo složitější se zorientovat. Ke konci semestru se cvičící o hodně zlepšil.studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
látka je náročná, možná by stálo za to dát více cvičenístudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Obecně počítat řešené příklady mi přijde neefektivní. Raději nechat řešené příklady jako lehké samostudium a pak třeba jen okomentovat, pokud by někdo nerozuměl a na cvičeních počítat ty zajímavější a náročnější, ve sbírce NEŘEŠENÉ, příklady.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Úkoly, které pomáhají k získání zápočtu jsou dobrá věc. Látky k probrání je opravdu hodně, na cvičeních je kolikrát těžké se chytit a vstřebávat informace až do konce.studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 1
- 2 : 75 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [4]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký