Panáčková Zuzana PhDr. - [04FM3] Francouzština M3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 13
- Procento hodnotících: 30 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
ochota pomoct studentům a vysvětlitstudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Ačkoli jsou materiály k lekcím docela zmateně sepsané, obsahují vše podstatné hezky na jednom místě.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
čitelnost psaní na tabuli a organizace psaní na tabulistudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
cvičení v pohodě, bez nějakého stresustudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 100 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 25 % [1]: obtížný
- 3 : 75 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký