Pavel Jaroslav Ing. - [12ZEL1] Základy elektroniky 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 22
- Procento hodnotících: 31 %
Celkové hodnocení [13]
1: |
|
38 % [5] |
2: |
|
30 % [4] |
3: |
|
15 % [2] |
4: |
|
15 % [2] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.08
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
50 % [3] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
16 % [1] |
4: |
|
16 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [7]
1: |
|
28 % [2] |
2: |
|
42 % [3] |
3: |
|
14 % [1] |
4: |
|
14 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.14
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
-
Přednášky byly zajímavé, i když pro člověka z gymnázia občas náročné.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Tříhodinovky ve středu odpoledne jsou nad síly mnohých z nás ----> lepší čas/rozdělení hodin pro budoucí generace.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Přednášky byly trochu vyčerpávající, ale to z již zmíněného důvodu (ke konci dne). Pan Pavel se neustále ujišťoval jestli všechno chápeme a byl ochotný znovu vysvětlovat. Dalo se i lehce rozumět tomu co říká - všechno dokázal krásně popsat.studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Pro RT náročné.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Hodný a klidný.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Jak jsem již psala, jeho ochotu a dobrou náladu.studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Nic. Snad jen více cvičení.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Zde nemám žádnou poznámku :-)studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Učila jsem se hodně podle skript, ale částečně jsem odbíhala ještě na internetové stránky, kde jsem si dočetla zbytek. Jelikož nejsem z průmyslové školy ale gymnázia, neprobírali jsme základní věci které bychom měli už na tomto předmětu umět.studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Není to náročná zkouška i vzhledem k tmu, že je to předmět i pro prváky. Pan inženýr je velice hodný. Člověk má na vše dostatek času. Každý dostane tři otázky, které vypracuje, a pak je probere se zkoušejícím.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Pan doktor Pavel vše co student neví při zkoušce vysvětlí nebo se snaží navést ke správné odpovědi.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Zkouška probíhala tak, že nám byla rozdána zápočtová písemka a když jsme tam měli něco špatně, měli jsme to vypočítat znovu. Navíc jsme dostali pár dalších otázek (u mě to byla amplitudová charakteristika - ze zápočtové písemky, bipolární X unipolární tranzistor, spektrum a Fourierova řada). Na zodpovězení těchto otázek jsme dostali dostatek papírů i času, +- 30 minut, možná se to zdá málo, ale bylo to naprosto dostačující. Poté nás z toho pan Pavel zkoušel, vysvětloval a názorně ukazoval.Adéla Svozilková studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
-
Je vidět, že tomu opravdu rozumí.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
odborné znalostistudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Způsob podání jednotlivých témat.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Jeho osobnost a ochotu. Je to velmi příjemný pán, pokažé pozitivně naladěn. Je s ním i dobrá domluva, nemohla jsem dorazit na zkoušku ze zdravotních důvodů a musela jsem se omluvit večer předem - ani to nebyl problém. Když jsem pak na zkoušku dorazila, tak probíhala ve velmi příjemné atmosféře, nebyla jsem vůbec ve stresu (a to jsem velký stresař). Jednu otázku jsem nevěděla a tak mi ji i celou vysvětlil a rozepsal na papír který jsem si mohla vzít domu, dokonce mi ji i předvedl názorně. Je to velmi ochotný a příjemný pán, na kterého nemůžu říct jedinou špatnou věc.studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Hodný, nadšený nám vše vysvětlit.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
Nebylo by špatné mít více cvičení.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
zpomalit tempostudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Nemám výtky.studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Myslím si, že by přednášející měl být otevřený i "hloupým" dotazům, jelikož pro spoustu lidí to, co říká, není samozřejmé, i když mi přišlo, že on to tak bral. Myslím, že by to měly být mnohem větší základy, jednou jsme se bavili o zásuvkách, přednášejícímu přišlo jasné, že víme co je v jaké zdířce, možná jsem na elektroniku úplný blbec, ale myslela jsem, že je šance, že se to člověk alespoň někde naučí. Zde jsem ale příležitost neměla.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Nejsou.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
mohlo by jich být vícestudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Špatně časově uzpůsobené.studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 28 % [2]: 90%-100%
- 2 : 42 % [3]: 75%-90%
- 3 : 28 % [2]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 83 % [5]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [7]
Průměr odpovědi: 2.14
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 28 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 42 % [3]: 2
- 3 : 14 % [1]: 3
- 4 : 14 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [3]: 1
- 2 : 16 % [1]: 2
- 3 : 16 % [1]: 3
- 4 : 16 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 66 % [4]: lehký
- 5 : 33 % [2]: velmi lehký