Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [01MANB] Matematická analýza B 1, zkouška
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 19 / 42
- Procento hodnotících: 45 %
Celkové hodnocení [35]
1: |
|
45 % [16] |
2: |
|
40 % [14] |
3: |
|
8 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
5 % [2] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [17]
1: |
|
47 % [8] |
2: |
|
41 % [7] |
3: |
|
5 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
5 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.76
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [18]
1: |
|
44 % [8] |
2: |
|
38 % [7] |
3: |
|
11 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
5 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.83
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
zajímavý obsah přednášekstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Pořád se něco dokazuje.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
prednasky byly zajimave a z poznamek se da dobre pripravit na zkouskustudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
vše okstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
humorstudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Rozumí tomu.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
nicstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
mel by se naucit vysvetlovat latku kdyz ji nekdo nechapestudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Umět to vysvětlit.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
-
pohodastudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Skripta, materiály k předmětu.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Nejpřínosnějším zdrojem mi byly oficiální zápisky na stránkách pana docenty Pošty obohacené o moje zápisky a poznámky z přednášekstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
Poznámkystudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Skripta, prezentace, moje zápisky, zápisky kamarádů, zápisky kamarádů kamarádů, zápisky z minulých let (Stejnak to nepomohlo)studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PV
-
Učit se ze skript plus z vlastních zápisků je nejlepší varianta. Bohužel ve skriptech není všechno co by pan docent mohl na zkoušce chtít.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Všechno co bylo k dispozici a obsahovalo matematiku.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Poštovy poznámkyPetr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
-
náročnástudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Vyplatí se nechat si uznat praktickou část. Procenta z domácích úkolů se taky hodí, ovšem pan Pošta je zadává dosti náhodně, mezi větami utrousí, že je to domácí úkol a minout ho je proto jednoduché. U teoretické části opravdu záleží na daném zadání - otázky jsou náhodné, zadání se navzájem nepodobají. Je nezbytné každou větu precizně formulovat, uvést správé předpoklady. Doporučuji uvádět protipříklady, proč nějaká definice/nerovnost nemůže platit.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Málo lidí bylo v oblekustudijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PV
-
Naučit se věty a definice opravdu důkladně, věta napsaná bez předpokladu jako by nebyla. Termíny byly náročnostně dost nesrovnatelné. První termíny mi přišly o dost těžší, a i bodování pana docenta o hodně přísnější než ke konci zkouškového. Jakmile před vás je položeno zadání které vám nepřijde těžké, nejásejte.. pan docent je dokáže napsat tak, že jsou na pohled jednoduché ale v jádru to nic jednoduchého není. Všechno doplňujte nějakým příkladem který vaší odpověď podpoří. Celkově mi přijde zkouška z analýzy docela jako loterie. Ale nijak mi tento přístup nevadilstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
No svým způsobem je nejobjektivnější, ale za cenu toho, že sebemenší chyba může znamenat, že ze 4 bodové otázky máte 0 bodů. Doporučuji se perfektně připravit na nějaký z prvních termínů, jít tam, zjistit, že to nestačí a další týden drtit analýzu a potom to tam možná na to E půjde.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Zkouška je náročná a neulehčuje to fakt, že je vyžadována maximální korektnost. Je dobré využít výhod, které první semestr nabízí. Při zkoušce dost záleželo, na jaký termín student přišel, někdy se jednalo o lehčí zadání, někdy o těžší, ale každému také sedne něco jiného, tak se to špatně objektivně hodnotí. Bodové hodnocení mělo pokaždé také rozdílnou škálu, tak to bylo trochu zkreslující.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
Obtížnost se mění termín od termínu.Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
preciznoststudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
dobre umi vykladat latkustudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Ochota konzultovat věci, kterým nerozumíte.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Rozumí tomu.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
zápis na tabulistudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Lepší systém v psaní důkazů na tabuli, občas jsem nevěděla, co k čemu patří.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Více vysvětlovatstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
v zapisu na tabuli a v ochote zodpovidat pokladane dotazystudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
pohodastudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
cviceni byla vcelku dobra... mohlo se tam ale probrat vice latkystudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Tak hodně důkazů.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [18]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [15]: 90%-100%
- 2 : 11 % [2]: 75%-90%
- 3 : 5 % [1]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [19]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 15 % [3]: Vlastní zápisky
- 2 : 15 % [3]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 21 % [4]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [11]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [18]
Průměr odpovědi: 1.83
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 44 % [8]: 1 (výborný)
- 2 : 38 % [7]: 2
- 3 : 11 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 5 % [1]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [17]
Průměr odpovědi: 1.76
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 47 % [8]: 1
- 2 : 41 % [7]: 2
- 3 : 5 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 5 % [1]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [17]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 17 % [3]: velmi obtížný
- 2 : 23 % [4]: obtížný
- 3 : 35 % [6]: středně obtížný
- 4 : 11 % [2]: lehký
- 5 : 11 % [2]: velmi lehký