Šiňor Milan doc. Dr. Ing. - [12PIN2] Praktická informatika pro inženýry 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 8
- Procento hodnotících: 50 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
60 % [3] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [1]
1: |
|
100 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Přednášek jsem moc nenavštívila, protože jsem měla výborného cvičící, který nám vše srozumitelně předal.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Přednášky obecně k předmětům tohoto typu nejsou moc přínosné.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Usoudil jsem, že přednášky není tak nutné navštěvovat, navíc je jich jen pár. Rozhodující jsou především cvičení.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Pan docent je moc hodný a ochotný. Jen více takových lidí na fakultě!studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Nic.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Orientaci v probírané látce.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Přednášky jsou jen 4. Sám přednášející uznává, že cvičení je daleko přínosnější.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Vše demonstroval přímo na PC.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Možná by nebylo špatné ještě zmenšit počet přednášek a nahradit je cvičeními.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
S vedením přednášky jsem byl spokojen.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Dobrý struktura.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 75 % [3]: 50%-75%
- 4 : 25 % [1]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [1]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 100 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký