Štefánik Milan Ing. Ph.D. - [17ZAF1] Základy fyziky jaderných reaktorů 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
100 % [6] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Poměrně přívětivé, byť místy trochu zběsile rychlé seznámení se se základy fyziky jaderných reaktorů.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Smysl pro humor. Přátelský přístup - chvílemi mi pan doktor Štefánik připadal spíše jako náš starší spolužák, než jako přednášející / cvičící. Dokázal pochopit, že když po ZAFu píšeme zápočtový test z analýzy, asi nebudeme tolik vnímat ZAF a budeme se tak jako tak soustředit na analýzu.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Odpovídání na e-maily - občas člověk ani neví, zda jeho mail vůbec dorazil.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Rozumí tématu, umí skvěle vysvětlovat.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Smysl pro humor. Přátelský přístup - chvílemi mi pan doktor Štefánik připadal spíše jako náš starší spolužák, než jako přednášející / cvičící. Dokázal pochopit, že když po ZAFu píšeme zápočtový test z analýzy, asi nebudeme tolik vnímat ZAF a budeme se tak jako tak soustředit na analýzu.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Odpovídání na e-maily - občas člověk ani neví, zda jeho mail vůbec dorazil.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Škoda jen, že cvičení byla ráno v 7:30, kdy půlka z nás ještě stále spala.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [3]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký