Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01POGR1] Počítačová grafika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
100 % [7] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
100 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
100 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Předmět se skládá výhradně z přednášek, takže absence se hlídá a je třeba moc nechybět.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: V
-
Jasné, přehledné a obrázkově doplněné prezentace k výkladu.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Dokáže studenty nakopnout, aby do problémů vložili i vlastní přínos.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Stejné jako u přednášek - umět lépe motivovat ne až tak moc motivované studenty.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Ochotu vše vysvětlit, trpělivost s lidmi, kteří o předmět nevykazují až tak velký zájem.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: V
-
Naprosto přesný a široký přehled o dané látce a problematice s ní spojené.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Lehce zatraktivnit projev, umět více prodat jinak dobře odvykládanou látku.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: V
-
Nic mě nenapadá. Je vidět, že veškeré nedostatky byly vyřešeny.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Na zápočet musíte naprogramovať "hustý" zápočtový program alebo si odprezentujete nejakú tému na prednáškestudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
-
Cvičení i přednášky byly spojeny do jedné interaktivněji podané přednáškystudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 75 % [3]: obtížný
- 3 : 25 % [1]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký