Tichý Miloš Ing. CSc. - [17DEZ] Detekce záření
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 11
- Procento hodnotících: 18 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
100 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
100 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Je to nuda a je vlastně zbytečné tam chodit.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Prezentace, zápisky.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Důležité je mít schválené všechny protkoly. Nejdřív se píše test. Po sečtení bodů z testu s body za protokoly to obvykle vyplivne A, takže se jde domů. Pokud někdo píše pomalu (test je typu "napiš, co víš a kolik stihneš" - jako JARE), tak se mu nabídne třeba C - pak teoreticky může následovat ústní na případné zlepšení/zhoršení známky. Doporučuji dělat před nebo po ZJF, potřebné znalosti se překrývají (podle mého je lepší volba po ZJF).studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Zkouška probíhá formou testu. Dostanete 3 celky, každý celek má zhruba 3 až 5 podotázek. Test není nějak extrémně náročný co se týče znalostí, ovšem je na něj pouze hodina a nejde úplně stihnout napsat vše. Poté je vyhodnocení a v případě zájmu si známku ze zkoušky zlepšit je možnost jít na ústní.Tomáš Peltan studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Jeho přehled a dobré srdce.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Neefektivitu, neschopnost působit jako přednášející (člověk ztratí zájem ho poslouchat po cca 30 s, když se snaží tak 40).studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 100 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 50 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [1]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 100 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5