Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Tušek Matěj Ing. Ph.D. - [01MAN] Matematická analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 23
  • Procento hodnotících: 34 %
Celkové hodnocení [8]
1:
100 % [8]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
100 % [8]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.60
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
    • Doktor Tušek je podle mých dostupných informací vůbec nejlepší cvičící, klade sice docela vysoké nároky, ale tohle později velmi oceníte.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Humor. Vlastní soubor úloh. Super vysvětlení.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Látku umí dobře podat, naučí. Místy se věnuje i teoretičtějším úlohám podobného rázu, s jakými se pak lze potkat u zkoušky.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Skvělá příprava na hodinu, ochota konzultovat a vysvětlit nejasnosti. Co se týče testů během semestru, určitě bych připsal k dobrému, že zadání byla jeho vlastní a obsahovala nejeden typový teoretický příklad, který se objevil u zkoušky.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Skvělý cvičící. Látku probírá důkladně, na cvičení zařazuje i teorii, což mi dost pomohlo. Testy mohly být vzhledem k ostatním kruhům těžší, ale při důkladné přípravě nebyl problém - nestalo se, že by tam dal typ příkladu, který jsme neprobírali.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Vše, co je potřeba, se na cvičeních stihne a hodiny jsou dobře strukturované, snad nikdy se nestalo, že bychom skončili uprostřed něčeho. Nejspíš šlo o nejlepší cvičení zimního semestru.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Zápal pro MA, Připravenost na cvičení a ochotu.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Naučí přemýšlet
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Nevím o ničem, co bych považoval za nutné zmínit.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Vyhovoval mi.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • vyraz ? výraz :D
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Hodinová dotace se mi zdála poměrně solidní, přestože jsme ke konci semestru museli trochu zvýšit tempo. Ovšem s řešením této komplikace pomohlo několik hodin navíc mimo rozvrhnuté hodiny.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • OK
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [8]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 12 % [1]: obtížný
  • 3 : 12 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 37 % [3]: lehký
  • 5 : 37 % [3]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Ke všem předmětům: Děkuji za vyplnění ankety!