Tušek Matěj Ing. Ph.D. - [01MAN] Matematická analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 23
- Procento hodnotících: 34 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
100 % [8] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
100 % [8] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
-
Doktor Tušek je podle mých dostupných informací vůbec nejlepší cvičící, klade sice docela vysoké nároky, ale tohle později velmi oceníte.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Humor. Vlastní soubor úloh. Super vysvětlení.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Látku umí dobře podat, naučí. Místy se věnuje i teoretičtějším úlohám podobného rázu, s jakými se pak lze potkat u zkoušky.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Skvělá příprava na hodinu, ochota konzultovat a vysvětlit nejasnosti. Co se týče testů během semestru, určitě bych připsal k dobrému, že zadání byla jeho vlastní a obsahovala nejeden typový teoretický příklad, který se objevil u zkoušky.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Skvělý cvičící. Látku probírá důkladně, na cvičení zařazuje i teorii, což mi dost pomohlo. Testy mohly být vzhledem k ostatním kruhům těžší, ale při důkladné přípravě nebyl problém - nestalo se, že by tam dal typ příkladu, který jsme neprobírali.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Vše, co je potřeba, se na cvičeních stihne a hodiny jsou dobře strukturované, snad nikdy se nestalo, že bychom skončili uprostřed něčeho. Nejspíš šlo o nejlepší cvičení zimního semestru.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Zápal pro MA, Připravenost na cvičení a ochotu.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Naučí přemýšletPetr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Nevím o ničem, co bych považoval za nutné zmínit.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Vyhovoval mi.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
vyraz ? výraz :Dstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Hodinová dotace se mi zdála poměrně solidní, přestože jsme ke konci semestru museli trochu zvýšit tempo. Ovšem s řešením této komplikace pomohlo několik hodin navíc mimo rozvrhnuté hodiny.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
OKstudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [8]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 12 % [1]: obtížný
- 3 : 12 % [1]: středně obtížný
- 4 : 37 % [3]: lehký
- 5 : 37 % [3]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Ke všem předmětům: Děkuji za vyplnění ankety!