Studium na FJFI :: Celofakultní komentáře a hodnocení

Celofakultní komentáře nebo hodnocení.

X : Zvolili byste znovu studium na FJFI ČVUT? [15]
  • Pro přetrvávající chyby ve studijních plánech a nejasné podmínky pro příhlášení do magisterského studia.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • spise kvuli tomu, ze uz vim, do ceho jdu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • FJFI je bohuzel prilis zkostnatela institute, sice je hezke, ze se rekonstruuji budovy, zpristupnila se nova studovna, ale zaroven si myslim, ze se malo investuje do lidskeho potencialu. Nedostatecna kvalita vyuky jazyku je kazdopadne VELKE minus. Stejne je to s takzvanymi soft schopnostmi - tymova prace, vedeni projektu, atd. - jejich vyuka se na nasi fakulte vlastne vubec nevyskytuje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nemám na to.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • STUDENTSKÁ UNIE dělá vše pro to, aby studium na fakultě bylo příjemnější. :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Studium na FJFI je sice těžké a zabere mnoho času, na druhou stranu každý ale dostává šanci a dostatek možností se projevit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Fakutla se neubírá správným směrem, na studenty už nejsou kladeny takové nároky, jednotlivé předměty jsou lehčí...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • chtěl sem na FEL
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Je to sakra těžký studium
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nejspíše jiný obor...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • protože poskytuje dobré vzdělání na vysoké úrovni
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Těšil jsem se na to, a jsem plně spokojen.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • CVUT-FJFI X Mat-Fyz (Obor Informatika)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Trošku něco jiného než jsem čekal, ale spokojenost se po čase dostavila.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • snad jedina skola, ktera stoji za to..
    Studijní průměr: neuveden

X : Je pro vás studium na FJFI ČVUT přínosem? [7]
  • Misty zajimave prednasky, ovsem malo pouzitelne vedomosti do budouciho zivota. Pedagogicka kvalita prednasek je taktez velice nevyvazena.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jsem na fakultě teprve jeden semestr a takového obohacení za tak krátkou chvíli se mi nikdy nedostalo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Po matematicke strance urcite. Po otazce prestize take, protoze FJFI ma stale dobry zvuk, ale pokud to s FJFI pujde takto dal, myslim, ze je jen otazkou casu, nez tento dobry zvuk nase fakulta ztrati (proc viz otazka 1)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně se dozvím mnoho zajímavého a podstatného, a postupně mzačínám náplň matematiky i fyziky chápat a pronikat hlouběji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nejen díky mnoha volitelným předmětům, ale i kůli možnosti pomvědování
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Těšil jsem se na to, a jsem plně spokojen.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ve druhém ročníku jsem neměl možnost prakticky využít své nově nabyté znalosti, tak se to těžko posuzuje. Možno zodpověd, až po bakalářské zkoušce.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

X : Chcete po bakalářském studiu pokračovat v magisterském? [17]
  • dle prubeznych vysledku na to asi nejak nemam... :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Uz ted jsem v magisterskem - 5. rocnik.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • co mi taky zbyva, kdyz jsem v magisterskem programu...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • již pokračuji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Když už studuju na FJFI a zvládnu všechny zkoušky, proč odcházet?
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Když už, tak už..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nelíbí se mi náhlá změna studijního plánu a faktické prodloužení magisterského studia na 3 roky na FE, a to bez jakéhokoli upozornění. Ani dnes není možné k budoucímu průběhu studia získat podrobné informace.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • uz pokracuju
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • bakalářský titul po základním studiu vlastně nic neznamená, jelikož student stejně nemá potřebné vědomosti, aby mohl nastoupit do zaměstnání hodného jeho zaměření
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jsem jiz v magisterskem studiu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na fakultě se mi líbí, tak proč chodit jinam :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nevím co k tomu dotad. 3 ročníkem začíná teprve ta pravá zábava.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Za dva roky Základního studia a jeden rok bakalářského ze toho moc vědět nebudu. Tady není co řešit
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • jelikož sem studentem oboru bez navazujícího magaisterského, tak ani nemůžu
    Studijní průměr: neuveden
  • moc doufam, ze se tam dostanu
    Studijní průměr: neuveden
  • Nastupoval jsem na nestrukturované studium. Tato otázka u mne pozbývá smysl. Nicméně, kdybych býval bakalářem, býval bych (pravděpodobně) chtěl býti i magistrem.
    Studijní průměr: neuveden
  • rozhodně ano, ale nejspíše na jiné škole
    Studijní průměr: neuveden

X : Byli jste spokojeni s náplní studia v 1. ročníku? [25]
  • 1. rocnik jsem absolvoval pred tremi roky, s naplni jsem byl spokojen...pri pohledu na soucasny studijni plan 1. a 2. rocniku bych asi moc spokojeny nebyl - prilis lehky zimni semestr 1. rocniku a naopak hodne tezky (jeste vice nez u starsich studijnich planu) 2. rocnik...takovy maly podraz pro prichazejici studenty...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • bylo by lepsi zustat u stareho studijniho planu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • fyzikalni uvod bez smyslu... Mela jiz byt linearni algebra
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chyběla lineární algebra v prvním semestru, zbytečný předmět UAL, naprosto nezvládnutá fyzika (předmět FYZ), chyběla cvičení k MAP. Ostatní předměty celkem spokojenost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • uplne ne, umisteni nekterych predmetu do 1.rocniku mi prijde absurdni :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vid vyjadrenia k otazkam 5 a 6
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Já jsem znovuprvák, zažil jsem tedy obě verze. Mechaniku bych rozhodně dal jako samostatný předmět, do úvodu do algebry a do fyziky bych zakomponoval matematiku pro fyziku, spojil tyto předměty do jednoho předmětu, kdy by studenti přímo mohli vidět, co kde a jak můžou použít a jak počítat. Algebru bych dal již od 1. semestru. A za praktika přidělil více kreditů, protože nad protokoly pak člověk stráví mnohem více času než nad matikou, což studium rozhodně nezpříjemňuje ani nemotivuje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kvuli "ulehceni" studia v prvnim rocniku jsme pak meli problemy s matematikou na fyzikach, prednasejici predpokladal znalosti, ktere jsme jeste nemeli...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Matematicke predmety - urcite ano. Fyzikalni predmety si myslim, ze by na nekterych oborech nemusely byt. Vyuka jazyku - docela katastrofa.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • příliš mnoho duplicitní látky (EKO / LIPB, ESPG / PIN / ...)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • studium jeste podle stareho systemu tj. v petiletem magisterskem programu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V 1. ročníku se právě nacházím..ale zatím spokojenost. :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V prváku a druháku to vypadlo, že studuji náročnou prestižní školu. Od třeťáku o obojím silně pochybuji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zdálo se mi že v prvním ročníku nás hodně šetřili a ve druhém je to docela skok, určitě by to šlo přeskupit tak, aby se obtížnost srovnala a lidi si začali zvykat na tvrdší režim už od začátku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zjednoduseni prvniho rocniku studia na FJFI neni dobre udelane. Fyzikalni uvod mnoho neprinesl mnoho a posunuti algebry zpusobilo zmatenost ve vsech predmetech druheho rocniku, kde je potreba.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zmíním hlavní výhrady: - V prvním semestru jasně chybí algebra. UAL je nedostatečný, při malé hodinové dotaci se toho moc nestihne. Na zacatku druheho rocniku nam chybi znalosti z linearni algebry, protoze ve fyzikalnich predmetech se casto operuje s maticemi. - Ve Fyzikalnim uvodu a pozdeji i v Mechanice a Termice se pocitaji veci, na ktere postradame matematicky aparat. - Mnohe problemy z fyziky (kinematiky) se probiraly uz dvakrat na stejne urovni - poprve v FYZ, potom v MEM. Casto zbytecne, protoze vysvetleni se stejne dozvime az v TF1.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • moc matematiky a fyziky, málo počítačů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nevyhovuje mi posunutí algebry do 2 ročníku. Poměrně dost to ztěžuje práci. Stejně tak jsem zásadně proti fyzikálnímu úvodu. Ten předmět je úplně k ničemu a naopak zhoršuje pak kvalitu fyziky MEM v letním semestru, kde člověk naopak nestíhá probrat to důležité.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • v základním studiu je příliš mnoho abstraktních předmětů, na které se klade veliký důraz a které pak nejsou ani potřeba při dalším studiu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • To co provedli s prvním ročníkem je strašné. Jsem druhák tzn. jeden z pokusných králíků. S tím, že nemám matematický aparát na fyziku jsem se smířil. Ale že nemám dostatešný aparát algebry na analýzu, to je moc. Dále zrušit Svobodu i s jeho úžasným předmětem Úvod do fyziky. Naprosto zbytečný předmět s ještě zbytečnějším přednášejícím. Jeho "Máte to online přátelé" mě budilo v noci ze spaní. Zrušit Úvod do algebry a vrátit místo něj algebru. Obsah tohoto předmětu se dá stihnout za týden. A chtěl bych se pobavit s člověkem, který sestavoval předmět MEM. Čtyřista stránek skript stihnout na semestr. K tomu nelze nic říct, pouze se nechápavě tvářit. Pak ať se nikdo nediví, že studenti mají rádi profesora Štolla a jeho styl zkoušení. Kdyby po nás chtěl zkoušející, všechno co je náplní předmětu, tak projde 5% lidí.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • !! Úvod do Fyziky - Nemyslím si, že by pro mě byl jakkoliv přínosný.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • ještě nejsem ukonce :o)
    Studijní průměr: neuveden
  • Mám za sebou pouze 1. semestr.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslim si, ze by bylo lepsi po studentech prvniho rocniku nepozadovat reseni diferencialnich rovnic. Nevim, co je diferencialni rovnice, jen se ucim mechanicke postupy, jimz nerozumim, ani nevim, zda jsou spravne. Ucim se zachazet s matematikou bez ucty.
    Studijní průměr: neuveden
  • viz.napln matematickych / fyzikalnich / informatickych disciplin
    Studijní průměr: neuveden

X : Jste spokojeni s náplní studia matematických disciplín? [19]
  • Co sa tyka analyzy bol som v celku spokojny aj s moznostou vyberu predmetu MA PLus ... kde clovek zisti ci chce tu matematiku robit az tak detailne.... alebo nie. Prvy semester by som zmenil strukturu vyucbi algebry kde nejaky kurz ako bol UAL by som dal ako doplnkovy alebo celu algebru dal 4 hod/ tyzden a ten zaklad by sa prebral. Myslim, ze teraz ta analyza cloveku aj chyba... a mozno by to trochu zjednodusilo 3 semester kde by odpadli LIB2 a LIA2 a clovek moze venovat viac casu ost. predmetom, pricom znalosti algebry vyuzije a nebude preberat teoriu neskor nez pouzitie vo fyzike (VOAF,TF) a analyze
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • linearni algebra mela byt cela v prvnim rocniku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Matematická analýza určitě ano, úvod do algebry ano i ne
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nekdy by se meli pecliveji vybirat cvicici
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V předmětu MAA je zatím probírána látka velmi svižně, ačkoliv některé partie jsou z důvodu "k čemu směřujeme" probrány stručněji. Lineární algebra A vynikající, diskrétní matematika by možná stála za menší revizi obsahu, co jsem slyšel o MFF UK, je tam o něco zajímavější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ..i když..je to jaderka, tak se velká obtížnost očekávat dala, že? :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nechápu takto položené otázky. Některé matematické předměty byly kavlitní, ale např. MAA3 a MAA4 s Ing. Vránou a RMF s Prof. Burdíkem mi přišly dost odstrašující (tedy hlavně to druhé).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • První semestr studia jsem se stěží chytal, ale postupně se to zlepšilo. Jsem rád, že se v matematických disciplínách věci nejen dokáží, ale také vysvětlí a postupuje se konstruktivním způsobem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Uvítal bych vetší propojení mezi předměty a případné nastínění nově poznaných vědomostí v užití na praktických příkladech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • K tomu není co dodat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • matematiky by měly být jako předvoj a doplněk pro další studium a ne jako prostředek pro třídění a vyhazování studentů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Moc matematiky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prilis teoreticke, prakticke uplatneni temer nevidet. Sice existuji vyjimky, ale je jich zalostne malo...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ta posunutá algebra je nanic.. takže se po nás chtělo učivo, které jsme nebrali...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V některých ohledech je vyžadováno až příliš mnoho znalostí (MAB3+MAB4) a naopak se nedělá základ některých později vyžadovaných kapitol (Fourierova analýza).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kdyby se učila fyzika stejně jako matematika a přístup přednášejících a cvičích by byl stejný, tak je FJFI nejlepší fakulta na ČR. Mám s matematikou pouze jednu špatnou zkušenost a tou je první semestr s Tiborem Záhorským. Už je starý, vznětlivý a není schopen držet krok se studenty.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • dr.Pošta i prof.Pelantová jsou perfektni ucitele, rozdeleni predmetu na MA + MAP je take urcite lepsi nez rovnou A nebo B.
    Studijní průměr: neuveden
  • Podle zpráv z vyšších ročníků, nám ve třetím semestru bude v TF1 chybět látka z lin. algebry 2, které je nyní až ve třetím semestru, což mi nepřijde zrovna dobré.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro některé obory je i úroveň B zbytečná (SOFE).
    Studijní průměr: neuveden

X : Jste spokojeni s náplní studia fyzikálních disciplín? [21]
  • bylo by dobre zajistit, aby skutecne vsichni cvicici rozumeli predmetu, ktery cvici; udelat predmet typu matematika pro fyziku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prvy polrok mi prisiel, ze sa nic nerobilo a prebralo sa minimum pre mna novych veci z fyziky. Taktiez to znamenalo nahustenie veci na prebratie v MEM. Ak by bolo mozne, prebrat mechaniku v prvom semestri a pripadne urobit nejaky seminar matematiky pre fyzikov, ktory by, myslim, zjednodusil studil studium v celom prvom rocniku ak by covek do toho aspon pozrel respektive daco precvicil...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • S náplní ano, s kvalitou ne
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Špatná úroveň již zmiňovaného fyzikálního úvodu (FYZ), v předmětu MEM se nestíhá probrat látka v dostatečné šíři, což ale ulehčuje matematikům. Teoretická fyzika je sice náročná, ale dobře vyučovaná. Další fyziky průměrné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je tu pomerne velky zmatek, casto jsou predhazovany vzorce, ktere nejsou jasne odvozene a priklady, ktere jeste nedokazeme pocitat (to se ted v druhem rocniku zlepsilo). Vim, ze prednasejici jsou v oboru odborniky, a tak by prospelo, kdyby se misto prepisovani vzorecku vice zminili o skutecne fyzikalni podstate probiranych problemu. Potom by bylo i lepsi pochopeni ze strany studentu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Např přednáška Fyzika (02Fyz) je staršně rychlý průlet fyzikou, která fyzikům možná něco nastíní, ale stejně se tim budou muset zabývat důkladně a pro nefyziky je naprosto zbytečná - neodnesou si z ní zhola nic.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělá byla kvantová mechanika s Hlavatým, ale doc Chadzitaskos a prof. Jex mají ke kvalitním přednášejícím daleko.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ..španělská vesnice, ale ono to časem přijde. ;)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tady bych taky uvítal přiblížení aplikace nově probíraných jevů a zákonů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • fyziky krom 02UFYZ a 02MEM by měly být volitelné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Chybí mi návaznost na 1. ročník, kde chyběla kvalitní výuka fyziky. O to těžší je pak studovat teoretickou fyziku pod vedením prf. Jexe.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • obecné fyziky by také měly být jako předvoj a doplněk pro další studium a ne jako prostředek pro třídění a vyhazování studentů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ziskane znalosti mi k nicemu nebudou a na "vseobecny zaklad" jsou az prilis detailni a podrobne. Nehlede na to, ze matematicky aparat pro jejich pochopeni se vetsinou probira az pozdeji. Vetsina fyzikalnich predmetu zbytecne zabira misto uzitecnejsim, napr. informatickym predmetum.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • cvičení předmětu VOAF - uvítal bych zrušení systému, kdy jsou psány dva příklady součastně a následné vysvětlení je minimální.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Ve druhém ročníku skoro bez připomínek, ale první je děs. Popsáno u otázky číslo pět.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • bylo by lepsi mit misto fyzikalniho uvodu rovnou mechaniku s doc.Štollem, protoze MEM v letnim semestru by se tim odlehcil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nelíbí se mi spojení mechaniky a elmy, dal bych přednost dřívějšímu způsobu výuky, kdy byli předměty odděleny. Na druhou stranu, je to bližší středosškolskí fyzice, takže ne takový skok.
    Studijní průměr: neuveden
  • No v prvním ročníku nemáme fyziku.
    Studijní průměr: neuveden
  • S náplní ano, s úrovní výuky ne. Nesedne mi styl výuky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Užívání matematického aparátu v matematice dosud neprobraném mi činilo obtíže
    Studijní průměr: neuveden
  • viz 4
    Studijní průměr: neuveden

X : Jste spokojeni s náplní studia informatických disciplín? [26]
  • nemam vyhrady ani pripomienky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • neprisel jsem na FJFI studovat informatiku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Po absolvování prvních dvou let je student FJFI z hlediska informatiky prakticky nepoužitelný, chybí cvičení k předmětu PRC. O zaměření SI a TS nemohu nic říct.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vice cviceni, i na ukor prednasek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Informaticke predmety u nas bohuzel nejsou vyucovany ve vysoke kvalite. Chybi poradny kontakt s praxi, vetsina veci je vyucovana ciste teoreticky. Zaroven se nesleduji moderni trendy, takze napriklad predmet 01SITE by mohl byt mnohem prinosnejsi, pokud by byl kvalitne vyucovan a byly by vyocvany moderni pristupy. Stejny problem je ale u velkeho procenta informatickych predmetu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ja osobně bych se obešel bez povinného předmětu základy programování.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohlo by jich být více.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět ZPRO zbytečně obtížný pro obory, ve kterých v budoucnu nebude příliš používán a předmět ESPG naprosto nevyřešený..stupidní jednoduchost a neschopnost cvičících dohodnout se na tom, jak a kdy bude probíhat zápočet..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • S teoretickou náplní a no, ale praktické provedení je horší. Dokotrandi často nejsou příliš připraveni a pro informaikou neposkvrněné studenty se často látka probíra příliš rychle.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Uvítal bych jich více, možná nabídku volitelných kurzů. Také např přednáška z C/C++ je bez cvičení naprosto k ničemu, možná by to mohlo být jen cvičení u počítačů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V prvnim rocniku bylo povinne ZPRO, coz byl Pascal. Uvital bych spise C.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyhýbám se jim.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zadnych jsem si nevsiml
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chybí mi větší míra aktuálnosti, věnování se aktualním (novým) technologiím.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • malá nabídka pro člověka, který se řídí studijním plánem...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Málo informatiky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • například na programování máme programátory a ne fyziky, takže dle mého názoru je též kladen zbytečný důraz na programování pro ty, co to dělat nebudou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nektere predmety jsou hodnotne a davaji zajimave poznatky, ale spousta jich je jenom "kosmetickych", aby to vypadalo, ze se probira nejaka informatika... Ve skutecnosti se probiraji veci hluboce zastarale. O soucasnych trendech v IT se clovek temer nic nedozvi, naopak se detailne zaobira mikroprocesory Z80, regulaci a senzory z 80. let, programovacim jazykem Fortran a podobnymi vecmi z informatickeho praveku...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Povinné zaklady programování mi přijdou "divné". Chci -li studovat matematiku A, musím jít na základní studium. Ale vím, že se programování v životě věnovat nebudu. proto mi tento předmět přijde jako ztráta času. Znalosti z něj jsem už bohužel ztratil, protože se prog. nevěnuji. Navrhuju přesunout do nepovinných. Naproti tomu PIN je OK.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • PRC - chybí cvičení
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Zrušit pascal a začít Javou nebo C, jako na jiných školách (Masyrykova a VUT v Brně).
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • super vyuka i obsah, pan Virius skvely prednasejici, ale ten Pascal... Myslim si, ze patri spise do muzea nez na VS... Osobne bych radeji preferoval Javu..
    Studijní průměr: neuveden
  • Tady jsem očekával více předmětů na mém zaměření (třeba PIN)
    Studijní průměr: neuveden
  • v 1. ročníku by to chtělo více inform. předmětů, na úkor fyzikálních. Chybí Vám tu ikonka, jak jsem spokojen s výukou cizích jazyků - ani trochu. Měly by být vyučovány už od 1. semestru a ve větší míře.
    Studijní průměr: neuveden
  • viz vyuka na MFF. tam se v prvnim semestru uci pouze proceduralni prog. uci se, jak se vyporadat s programatorskymi problemy (omezena kapacita pameti, dlouha cisla) bez dynamickych datovych struktur.
    Studijní průměr: neuveden
  • zatim nevim, ZPRO a PIN1 nebyly spatne, uvidime jake budou ZALG a PIN2.
    Studijní průměr: neuveden

X : Zvolili byste znovu studium na FJFI ČVUT? [148]2.19
1 :|======..............|31% [47]rozhodně ano
2 :|=======.............|35% [53]spíše ano
3 :|==..................|11% [17]ano i ne
4 :|===.................|14% [21]spíše ne
5 :|=...................|3% [5]rozhodně ne
6 :|=...................|3% [5]nevím

X : Je pro vás studium na FJFI ČVUT přínosem? [148]1.69
1 :|==========..........|51% [76]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [46]spíše ano
3 :|==..................|12% [19]ano i ne
4 :|=...................|4% [6]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne
6 :|....................|0% [1]nevím

X : Chcete po bakalářském studiu pokračovat v magisterském? [148]1.32
1 :|==============......|70% [105]rozhodně ano
2 :|===.................|17% [26]spíše ano
3 :|=...................|3% [5]ano i ne
4 :|....................|2% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne
6 :|=...................|6% [9]nevím

X : Byli jste spokojeni s náplní studia v 1. ročníku? [148]2.63
1 :|===.................|15% [23]rozhodně ano
2 :|=====...............|24% [36]spíše ano
3 :|========............|42% [63]ano i ne
4 :|===.................|15% [23]spíše ne
5 :|....................|1% [2]rozhodně ne
6 :|....................|0% [1]nevím

X : Jste spokojeni s náplní studia matematických disciplín? [148]2.04
1 :|=======.............|33% [49]rozhodně ano
2 :|========............|39% [59]spíše ano
3 :|===.................|16% [25]ano i ne
4 :|==..................|8% [12]spíše ne
5 :|....................|1% [2]rozhodně ne
6 :|....................|0% [1]nevím

X : Jste spokojeni s náplní studia fyzikálních disciplín? [148]2.70
1 :|===.................|13% [20]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [41]spíše ano
3 :|======..............|28% [42]ano i ne
4 :|===.................|16% [24]spíše ne
5 :|=...................|5% [8]rozhodně ne
6 :|==..................|8% [13]nevím

X : Jste spokojeni s náplní studia informatických disciplín? [148]2.77
1 :|=...................|6% [10]rozhodně ano
2 :|========............|38% [57]spíše ano
3 :|====................|22% [33]ano i ne
4 :|====................|18% [28]spíše ne
5 :|=...................|6% [9]rozhodně ne
6 :|=...................|7% [11]nevím