FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu

01MAB4  >  Matematická analýza B4


Počet hodnotících:20
Procento hodnotících:26%
|=====...............|

Zapsaných na předmět:76 studentů.
Ukončilo předmět:50 studentů.
|=============.......|65%
Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [7]
  • Díky panu Krbálkovi je předmět docela v pohodě. I když některé písemky, obzvlášť zkouškové byly skoro vražedné. Pokud ji však člověk zvládl ústní část už nebyla takovým problémem. Přesný seznam otázek přišel určitě vhod. Zkoušející byl příjemný, diskutoval se studentem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Krbalek je jeden z nejlepsich prednasejicich na skole, dokaze zaujmout studenty. Tvrzeni, ze prvni a druhe terminy zapoctovych pisemek jsou rovnocenne, rozhodne neplati.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednasel i cvicil me Krbalek. Je to nejlepsi prednasejici na FJFI, ktereho jsem zatim videl a perfektni cvicici. Zapoctove testy jsou rozumne a zkouskove jsou silene! Myslim, ze Krbalek ma na tento predmet jsou neprimerene naroky, hlavne zkouskova pisemka. Rekl bych, ze maji az moc blizko k A-ckove matice. Pro me to byly prijimacky k bakalarske praci. Uzitecnost nic moc, ale to je na teto skole bezne.(Nejsem fyzik) Krbalkovi prednasky by mely byt povinne pro ostatni prednasejici, aby zjistili jak se to dela.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zas ta anketa není dobře udělaná!!!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajimave, obtizne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zbytecne narocne pisemky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z mého pohledu velmi kvalitní přednášky, podle toho také obtížnost zkoušky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [20]1.50
1 :|============........|60% [12]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [6]spíše ano
3 :|==..................|10% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [20]1.10
1 :|==================..|90% [18]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [20]
1 :|======..............|30% [6]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [10]spíše ano
3 :|==..................|10% [2]ano i ne
4 :|==..................|10% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [20]
1 :|====................|20% [4]rozhodně ano
2 :|===========.........|55% [11]spíše ano
3 :|====................|20% [4]ano i ne
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne