FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu

01MKP  >  Metoda konečných prvků


Počet hodnotících:3
Procento hodnotících:42%
|========............|

Zapsaných na předmět:7 studentů.
Ukončilo předmět:6 studentů.
|=================...|85%
Beneš Michal Doc.Dr.Ing. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [2]
  • Osobně bych uvítal, kdyby se o něco více času věnovalo FEMlabu a praktickým ukázkam v něm, možná i složitějších příkladů. Přišlo mi, že poněkud náročnější (i časově) teorie této metody trochu zastiňuje důležitost jejího praktické využití.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přišlo mi líto, že jsme pomalu celý semestr strávili odhadem chyby interpolantu. Neříkám, že není důležité takové důkazy udělat, jen si nemyslím, že je to vhodná náplň pro studenty, kteří se nestanou odborníky v oboru. Mám to za sebou a netuším na jaké úlohy se MKP hodí (mimo to,že je vhodná tam, kde je složitější oblast než rektangulární), a už vůbec netuším jak bych to programoval. Daleko radši bych si udělal nějakou praktickou aplikaci, např. jako jsou zápočtové programy v předmětu NUM.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [3]2.67
1 :|=======.............|33% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=======.............|33% [1]neutrální
4 :|=======.............|33% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [3]2.00
1 :|=======.............|33% [1]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [1]spíše ano
3 :|=======.............|33% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [3]
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=============.......|66% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|=======.............|33% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [3]
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|=============.......|66% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne