FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Vrána Leopold Ing. :: [01MAA4] Matematická analýza A4

Další předměty
[01MAA4] Matematická analýza A4
[01SMA2] Seminář matematické analýzy 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:14 / 32
Procento hodnotících:43%
|=========...........|
SUM : Celkové hodnocení [166]2.02
1 :|=======.............|34% [58]
2 :|========............|39% [66]
3 :|===.................|15% [25]
4 :|==..................|8% [14]
5 :|....................|1% [3]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • Občas zmatkuje a v důkazech některé body odbývá, což většinou není problém, ale na několika místech jsem se pak při učení na zkoušku zasekl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mozna trochu podrobnejsi a jasnejsi zapis na tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • větší srozumitelnost by neškodila, méně náročnosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by obcas sletnout z vysin a uvest i jiny, "prizemnejsi" pohled na problem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Některé části přednášek by mohly být trochu přehlednější.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • Velmi dobře ví, o čem mluví, přednášky nejen že nenudí, ale jsou i zábavné, oceňují i zápal pro analýzu a výklad v souvislostech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vtipnost, zajímavost, efekty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nadhled a znalosti prednasejiciho. Vtip. Humor. Oziveni.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nadšení pro matematiku a otevřený přístup ke studentům.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • způsob podání látky, tak že je pochopitelná
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Osobni kouzlo a dar zaujmout studenty
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
  • Byl jsem na všech přednáškách.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • asi 20, tj. skoro všechny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • elektronická skripta pokrývala látku a chápal jsem ji z nich lépe
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • cvicici: Ing. Radek Fucik
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • Zápisky z přednášky jsou dostačující, díky tomu, že jsem je pořizoval podrobně. Nevyplatí se něco přeskakovat s tím, že je to jasné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta Inet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Turistický průvodce do matematické analýzy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pdf z internetu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Turistický průvodce MAA4
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta od J. Makovičky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Zkouška je těžká, což je ale dobře. Zároveň je pan ing. Vrána člověk a příliš nevyhazuje (to ale spíše protože studenti vědí, že se na analýzu nevyplatí neučit). Hodnocení je spravedlivé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Po prvni otazce jsem vubec netusil na co se me zkousejici pta, narozdil od ostatnich studentu, kteri meli otazky jasne, to bylo pomerne neprijemne. Kdyz jsem nezodpovedel to, na co se me zkousejici ptal, tak jsem dostal odpovidajici otazku, ale to uz se trochu podepsalo na mem dalsim vykonu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkoušející: Kús
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [14]1.36
1 :|==============......|71% [10]rozhodně ano
2 :|====................|21% [3]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
1 :|=========...........|44% [4]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [14]2.50
1 :|=...................|7% [1]rozhodně ano
2 :|===========.........|57% [8]spíše ano
3 :|===.................|14% [2]neutrální
4 :|====................|21% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [14]2.14
1 :|===.................|14% [2]rozhodně ano
2 :|===========.........|57% [8]spíše ano
3 :|======..............|28% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [14]2.57
1 :|=...................|7% [1]rozhodně ano
2 :|========............|42% [6]spíše ano
3 :|=======.............|35% [5]neutrální
4 :|===.................|14% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [18]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|==..................|11% [2]3-6
3 :|==..................|11% [2]7-10
4 :|========............|38% [7]11-14
5 :|===.................|16% [3]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2]1.50
1 :|==========..........|50% [1]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2]1.50
1 :|==========..........|50% [1]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2]2.50
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [1]spíše ano
3 :|==========..........|50% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|==========..........|50% [1]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|==========..........|50% [1]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [20]1.00
1 :|==..................|10% [2]z vlastních zápisků
2 :|=====...............|25% [5]z cizích zápisků
3 :|=======.............|35% [7]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [14]1.86
1 :|=======.............|35% [5]rozhodně ano
2 :|========............|42% [6]spíše ano
3 :|====................|21% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [14]2.07
1 :|=======.............|35% [5]rozhodně ano
2 :|=======.............|35% [5]spíše ano
3 :|===.................|14% [2]neutrální
4 :|===.................|14% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [14]3.57
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====................|21% [3]spíše ano
3 :|====................|21% [3]neutrální
4 :|=======.............|35% [5]spíše ne
5 :|====................|21% [3]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14]1.57
1 :|==========..........|50% [7]rozhodně ano
2 :|========............|42% [6]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [14]2.00
1 :|======..............|28% [4]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [7]spíše ano
3 :|===.................|14% [2]neutrální
4 :|=...................|7% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [14]1.86
1 :|=======.............|35% [5]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [7]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|=...................|7% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2]2.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====================|100% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2]2.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====================|100% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne