FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Pošta Severin Ing. Ph.D. :: [01MAB2] Matematická analýza B2

Další předměty
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01MAB2] Matematická analýza B2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:15 / 116
Procento hodnotících:12%
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [198]1.90
1 :|=========...........|47% [95]
2 :|=====...............|24% [48]
3 :|====................|19% [39]
4 :|=...................|5% [11]
5 :|....................|2% [5]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • mluvit a psát pomaleji, abychom stihli zapisovat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • SPOMALIŤ. Často som nestíhal prepísať všetko čo bolo na tabuli do zošita a o tom, že by som to ešte aj pochopil tak môžem maximálne snívať. A navyše ma vždy po skončení prednášky s ing. Poštom neskutočne bolelo zápästie.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ztracela jsem se v Llemmatech a vetach, mozna by nebylo spatne zavedene vyroky cislovat.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • Oceňuji že během přednášek nepsal 140 minut definice, ale že dokázal studenty probudit nějakou vtipnou větou či poznámkou.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvele prednasky, vtipne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vstricnost a ochotu co se tyce zkousek (predterminy uz v zime, aby lidi neprisli o rok studia apod.)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňujem jeho neskutočný prehľad, dokonalú znalosť preberaného učiva a zápal pre matematiku. A ešte samozrejme priateľský prístup a ochotu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • prednasi presne podle skript
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [5]
  • chaotické přednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • konflikt v rozvrhu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Navstevoval jsem MAA, jen zkousku jsem nakonec skladal z MAB.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bol som asi na 65% prednášok. Potom som usúdil, že bude lepšia domáca príprava svojim tempom, lebo na prednáške bolo všetko preberané zbytočne rýchlo a nezrozumiteľne.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ztracela jsem se v prednaskach.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • cvičící Hofta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Navstevoval jsem cviceni z MAA
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mojim cvičiacim nebol ing. Pošta ale Pavel Beneš. Ako človek je super, ale ako cvičiaci sa môže ešte zlepšovať. Hlavne by mohol hovoriť hlasnejšie, lebo ho často nebolo do druhej lavice počuť, a možno by nebolo na škodu dať raz za mesiac takú kratšiu písomku, ktorá by nemala žiadny dopad na udelenie zápočtu, len by poslúžila ako taká menšia orientácia o tom čo kto zvláda, a čo by bolo treba ešte podrobnejšie prebrať prípadne zopakovať. Inak si nesmierne cením jeho ochotu a vyzdvihujem tiež pár dodatočných cvičení organizovaných pred skúškami .
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [8]
  • poznámky z webu přednášejícího
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ing. pošta nám dal na internet vše potřebné ke zkoušce
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta pana Posty
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta Ing. Posty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • poznámky od Dr. Pošty
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta od Ing.Posty
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zo štúdijných materiálov, ktoré zverejnil ing. Pošta na webe.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Poštovo Pdf ke zkoušce
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • pouze písemná zkouška
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Táto skúška by podľa môjho názoru potrebovala reformu. Príprava na skúšku predstavovala doslovne nafotenie do pamäte 116 postupov príkladov a cca. 60 dôkazov s definíciami. Väčšina ľudí síce uvítala, že na skúške sa môžu objaviť len príklady zo štúdijných materiálov z internetu, ale ja som toho názoru, že by takto skúška na technickej vysokej škole nemala vyzerať. Skôr mi to pripomínalo skúšku na práve, kde sa človek učí naspamäť nekonečné odstavce textu, bez toho, že by mu prinajmenšom rozumel, s tým, že to po skúške aj tak všetko zabudne. Navrhoval by som teda skúšku s neznámymi príkladmi (prípadne aj dôkazmi), pri ktorej je možné nahliadnuť do štúdijných materiálov. Takáto skúška by preukázala logické uvažovanie študentov a ich schopnosť aplikovať teóriu (prípadne vzorové príklady) v konkrétnych skúškových príkladoch. Skúška tak ako je postavená teraz mi nič nedala (teda až na kredity). Len ma stála pár dní bifľovania sa konkrétnych postupov riešenia, konkrétnych príkladov a niekoľkých dôkazov.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [13]1.77
1 :|========............|38% [5]rozhodně ano
2 :|=========...........|46% [6]spíše ano
3 :|===.................|15% [2]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 :|=====...............|25% [1]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [14]2.50
1 :|======..............|28% [4]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [2]spíše ano
3 :|========............|42% [6]neutrální
4 :|=...................|7% [1]spíše ne
5 :|=...................|7% [1]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [15]2.73
1 :|====................|20% [3]rozhodně ano
2 :|====................|20% [3]spíše ano
3 :|=======.............|33% [5]neutrální
4 :|====................|20% [3]spíše ne
5 :|=...................|6% [1]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [15]1.47
1 :|=============.......|66% [10]rozhodně ano
2 :|====................|20% [3]spíše ano
3 :|===.................|13% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [19]
1 :|=...................|5% [1]0-2
2 :|==..................|10% [2]3-6
3 :|=====...............|26% [5]7-10
4 :|=====...............|26% [5]11-14
5 :|=...................|5% [1]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [6]1.67
1 :|==========..........|50% [3]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [2]spíše ano
3 :|===.................|16% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [6]1.50
1 :|=============.......|66% [4]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [1]spíše ano
3 :|===.................|16% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [6]1.83
1 :|=======.............|33% [2]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [3]spíše ano
3 :|===.................|16% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [6]1.00
1 :|===.................|16% [1]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|==========..........|50% [3]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|=======.............|33% [2]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [23]1.00
1 :|===.................|13% [3]z vlastních zápisků
2 :|=...................|4% [1]z cizích zápisků
3 :|=========...........|47% [11]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [15]1.60
1 :|===========.........|53% [8]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [5]spíše ano
3 :|===.................|13% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [15]1.07
1 :|===================.|93% [14]rozhodně ano
2 :|=...................|6% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [15]3.13
1 :|=...................|6% [1]rozhodně ano
2 :|===.................|13% [2]spíše ano
3 :|=========...........|46% [7]neutrální
4 :|=====...............|26% [4]spíše ne
5 :|=...................|6% [1]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [15]1.47
1 :|===============.....|73% [11]rozhodně ano
2 :|=...................|6% [1]spíše ano
3 :|====................|20% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [15]2.80
1 :|=...................|6% [1]rozhodně ano
2 :|=========...........|46% [7]spíše ano
3 :|====................|20% [3]neutrální
4 :|===.................|13% [2]spíše ne
5 :|===.................|13% [2]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [15]2.07
1 :|=====...............|26% [4]rozhodně ano
2 :|=========...........|46% [7]spíše ano
3 :|====................|20% [3]neutrální
4 :|=...................|6% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [6]1.83
1 :|=======.............|33% [2]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [3]spíše ano
3 :|===.................|16% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [6]2.00
1 :|=======.............|33% [2]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [2]spíše ano
3 :|=======.............|33% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne