Další předměty [15DIOZ] Detekce a dozimetrie ionizujícího záření[15EXK1] Exkurze 1 [15EXK2] Exkurze 2 [15ANLS1] Chemie analytická - seminář 1 [15CH2] Obecná chemie 2 [15RDFM] Radiofarmaka [15SEM2] Seminář 2 Role učitele Cvičící
|
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1] |
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] | 4.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] | 5.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|