FJFI - předměty - letní semestr 2006/07 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Motl Alois Ing. CSc. :: [15CH2] Obecná chemie 2

Další předměty
[15DIOZ] Detekce a dozimetrie ionizujícího záření
[15EXK1] Exkurze 1
[15EXK2] Exkurze 2
[15ANLS1] Chemie analytická - seminář 1
[15CH2] Obecná chemie 2
[15RDFM] Radiofarmaka
[15SEM2] Seminář 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:10 / 49
Procento hodnotících:20%
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [164]1.67
1 :|=============.......|64% [105]
2 :|====................|18% [30]
3 :|==..................|9% [15]
4 :|=...................|3% [6]
5 :|=...................|4% [8]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • Jediné zlepšení bych viděl v názorných ukázkách použití teorie na více příkladech o přednáškách.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • NIČ NEMENIŤ. Je to skvelé tak ako to je
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Přednášející nejen že dokázal vysvětlit srozumitelně látku při první příležitosti, ale k jednotlivým problematikám se neustále vracel a znalosti u studentů utužoval, čehož si velice cením. Dokázal přednášky spestřit i řadou zajímavostí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vcelku zajímavý výklad a dobrý přednes, který zaujme
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvele prednáša, používa jazyk pochopiteľný širokým masám a do prednášok dáva dávku humoru.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
  • moc dlouhy prednasky, kvalitni skripta = neucast
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zameškal jsem jenom z důvodu nemoci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všetky až na jednu, keď mi to nejaký vážny dôvod nedovolil, ale ešte aj teraz ľutujem, že som na nej nebol
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nebylo potřeba chodit na přednášky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Zameškal jsem jenom z důvodu nemoci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičenie bolo v podstate v rámci prednášky. Príklady pomohli lepšie pochopiť preberanú tematiku. Najviac ale oceňujem zápočtovú písomku, ktorá bolo stavaná tak ako sa na úroveň technickej vysokej školy patrí (písala sa so skriptami, do ktorých bolo možné kedykoľvek nahliadnuť), tým pádom bolo odstránené nezmyselné bifľovanie a bolo viac otestované logické myslenie študentov (len ma mrzí, že sa nijako nepodarilo zamedziť sústavnému odpisovaniu, niektorých mojích spolubojovníkov). Táto písomka (teda až na to odpisovanie) by mala slúžiť ako vzor pre všetky ostatné zápočtové a skúškové písomky. Toto je presne spôsob akým by sa mali v ďalekej budúcnosti uberať všetci.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • a literatury (skripta obecná chemie)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • K přípravě jsem hojně využil vlastních zápisků, ale také skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • motl: obecna chemie
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta Výpočty pro jaderné chemiky, Brdička: Fyzikální chemie
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zo skrípt ing. Motla
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • obecná chemie-alois motl
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Hlavně se mi líbilo, že to bylo formou dialogu, kdy otázky byly velmi dobře vysvětleny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • S přehledem nejlepší zkouška, kterou jsem na FJFI zažil. Testová část pokryla drtivou většinu probrané látky, navíc se potom studenti už nemuseli na ústní připravovat - vše stejně museli upotřebit v písemné části. Ústní část probíhala v uvolněné atmosféře a jako jediná, kterou jsem na FJFI prošel mezi čtyřma očima. Takhle bych si představoval každou zkoušku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skúška bola viac-menej takým vyhodnotením zápočtovej písomky, doriešili a vyjasnili sa niektoré nezrovnalosti a potom obyčajne nasledovala jedna teoretická otázka a "príjemné posedenie" u ing. Motla bolo úspešne za nami.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [10]1.10
1 :|==================..|90% [9]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 :|==========..........|50% [2]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [10]1.40
1 :|==============......|70% [7]rozhodně ano
2 :|====................|20% [2]spíše ano
3 :|==..................|10% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [10]1.60
1 :|==========..........|50% [5]rozhodně ano
2 :|========............|40% [4]spíše ano
3 :|==..................|10% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [10]1.00
1 :|====================|100% [10]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [14]
1 :|=...................|7% [1]0-2
2 :|===.................|14% [2]3-6
3 :|=...................|7% [1]7-10
4 :|========............|42% [6]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [9]2.33
1 :|====................|22% [2]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [4]spíše ano
3 :|====................|22% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [9]1.56
1 :|=============.......|66% [6]rozhodně ano
2 :|==..................|11% [1]spíše ano
3 :|====................|22% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [9]1.44
1 :|=============.......|66% [6]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [9]1.00
1 :|==..................|11% [1]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=============.......|66% [6]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|====................|22% [2]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [16]1.00
1 :|====................|18% [3]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|=========...........|43% [7]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [10]1.40
1 :|==============......|70% [7]rozhodně ano
2 :|====................|20% [2]spíše ano
3 :|==..................|10% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [10]1.60
1 :|============........|60% [6]rozhodně ano
2 :|====................|20% [2]spíše ano
3 :|====................|20% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [10]4.60
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|========............|40% [4]spíše ne
5 :|============........|60% [6]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]1.20
1 :|================....|80% [8]rozhodně ano
2 :|====................|20% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [10]1.50
1 :|============........|60% [6]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [3]spíše ano
3 :|==..................|10% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [10]2.40
1 :|======..............|30% [3]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [3]spíše ano
3 :|====................|20% [2]neutrální
4 :|==..................|10% [1]spíše ne
5 :|==..................|10% [1]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [9]1.67
1 :|=============.......|66% [6]rozhodně ano
2 :|==..................|11% [1]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [9]1.56
1 :|===========.........|55% [5]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [3]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne