FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu

01DIFR  >  Diferenciální rovnice


Počet hodnotících:9
Procento hodnotících:21%
|====................|

Zapsaných na předmět:42 studentů.
Ukončilo předmět:35 studentů.
|=================...|83%
Beneš Michal Doc.Dr.Ing. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [5]
  • Důležitý předmět pro jakoukoliv z oblastí matematiky či fyziky. Nemá sice příšiš aplikací v realitě (tam stejně rovnice buď člověk odseparuje, nebo jsou lineární), ale je dobré nahlédnout pod pokličku - co se tam tak dole asi vaří za ingredience.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Uzitecny a potrebny predmet, jeho velkou chybou je vsak nedostatek cviceni, chtelo by to zvysit hodinovou dotaci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Obevovaly se tam celkem nudné partie. Ale ke konci se mi to líbilo. Hlavně, když se to potom zkoušelo na cvičení.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • tento předmět byl asi ten nejlepší z matematických předmětů čtvrtého semestru
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • urcite dulezity a esencialni predmet pro kazdeho jadernaka, tim spis modelare!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [9]1.56
1 :|=========...........|44% [4]rozhodně ano
2 :|===========.........|55% [5]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [9]2.00
1 :|=========...........|44% [4]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [3]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [9]
1 :|==..................|11% [1]rozhodně ano
2 :|==..................|11% [1]spíše ano
3 :|=======.............|33% [3]ano i ne
4 :|=========...........|44% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [9]
1 :|====................|22% [2]rozhodně ano
2 :|===========.........|55% [5]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]ano i ne
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne