FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Beneš Michal Doc.Dr.Ing. :: [01DIFR] Diferenciální rovnice

Další předměty
[12AUX] Administrace systému UNIX
[00CRC] Časové řady - cvičení MFF UK
[01DIFR] Diferenciální rovnice
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[17DYR] Dynamika reaktorů
[04FM2] Francouzština M2
[12FLA] fyzika laserů
[14FYM2] Fyzikální metalurgie 2
[12KVO] Kvantová optika
[01MMDT2] Matematické metody v dynamice tekutin 2
[01MKP] Metoda konečných prvků
[18MUML] Modelování v UML
[14NMR] Nauka o materiálech pro reaktory
[02NSY] Nerovnovážné systémy
[02NF] Neutronová fyzika
[01NUM] Numerická matematika
[01NUMB] Numerická matematika B
[18OS] Operační systémy
[01POGR2] Počítačová grafika 2
[14PME1] Počítačová mechanika 1
[01SITE2] Počítačové sítě 2
[01PRO2] Problémový seminář 2
[11RTSW] Programování úloh v realném čase
[17PRJT] Přístroje jaderné techniky
[17TASP] Transmutace aktinidů a štěpných produktů
[18INTA] Tvorba internetových aplikací
[04ABU2] Úvod do odborného jazyka 2
[18ZALG] Základy algoritmizace
[12ZFP] Základy fyziky plazmatu
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:9 / 35
Procento hodnotících:25%
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [147]1.61
1 :|============........|62% [92]
2 :|====................|19% [29]
3 :|==..................|12% [18]
4 :|=...................|4% [7]
5 :|....................|0% [1]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
  • Někdy příliš klesne na úroveň exaktního důkazu - a ve výsledku člověk, jsa úplně ztracen v odhadech a miliónu indexů, zjistí, že by stačilo namalovat obrázek, laicky pohovořit a vše je jasné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mohl by své dobře připravené zápisky úhledně vysázet do TeXu, nepřehánět to tolik s indexy a vůbec to trochu zpřehlednit; nejtěžší na celém předmětu bylo vůbec se v té záplavě epsilonů a všemožných indexů vyznat, takhle i jednoduché věci byly tak zamlžené, že jsem nad nimi strávila neůměrně času. Člověk ve druháku už má přeci jen do matematiky trochu vhled, takže už nepotřebuje věci tolik formalizovat a spíše se kouká na podstatu, která byla bohužel často hluboko skryta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • udělat něco pro to, aby to bylo trochu zábavnější
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • bylo by dobre vypustit do sveta pdf s prednaskou (DIFR byl jediny predmet na KM, na ktery jsem se ucil z vlastnich poznamek)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • asi možná ty dlouhé důkazy jsou opravdu nudné, ale to se zlepšit nedá, takové prostě jsou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • napsat a vydat z teto latky SKRIPTAAAAA!!!!! mnohem lepe by se pak dal sledovat text prednasky. kdyby to clovek nemusel psat! taky mozna lepe utridit latku a trochu zvyraznit souvislosti hlavne v zaveru prednasky... vykladal podobnou latku vlastne dvakrat, tak rici v cem je to podobne, jak predtim, v cem jine... rici ted prijde toto, tamto...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [7]
  • Absolutní exaktnost, pečlivé a podrobné vyložení látky, vstřícnost a nejsušší humor ve střední Evropě.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na prednasce bylo mozne ziskat velmi kvalitni zapisky, ponevadz doc. Benes prednasel latku velmi srozumitelne a systematicky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisy na tabuli byly rozhodně dobré, ač je člověk ocenil, až když se začal předmět učit na zkoušku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápis na tabuli
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • veskera latka byla psana na tabuli, obcas se na prednasce vyskytly i priklady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • oceňuji, že všechny poznámky k výkladu které říkal dokonce i napsal na tabuli
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • preciznost, pedagogicky talent, civilnost - na nic si nehraje
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Skoro všechny až asi na dvě. Důvod bylo pořízení zápisků, neb běžné studijní materiály jsou pěkně odfláknuté a Kluvánka čtou jen šílenci a osamělí lidé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ty přednášky byly často v dny, kdy bylo tak krásně, že jsem se prostě musela jít projít na nábřeží:) Navíc byly přednášky často nudné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [7]
  • Cvičil výtečný docent Humhal. Navzdory všem předpokladům je to milý a vtipný člověk, který látce rozumí a cvičit umí. Překvapivě příjemná cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvicil doc. Humhal.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičil pan docent Humhal a můžu s čistým svědomím říci, že to byl nejlepší cvičící z celého semestru. Nemusela jsem se nijak připravovat, vše nám velmi dobře vysvětlil. Abych jen nechválila: problém nastal u zkoušky, kdy jsem zjistila, že písemka příliš nekorespondovala se cvičeními: velmi často se u zkoušky objevoval Riccati a často dost těžký, na který jsme na cvičení spočítali jen jeden, velmi jednoduchý příklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičil mě doc. Humhal
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • doc. humhal mel cviceni velmi dobre zorganizovane a vse stihl podrobne probrat, prestoze cviceni bylo jen dvakrat do mesice
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičící pan Docent Humhal - jeho poučky a rady jsou k nezaplacení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pan asistent (Humhal) je podle me jeden z nejlepsich cvicicich na jaderce, leta praxe jsou znat, nehrozi ovsem senilita (jako u nekterych jinych pracovniku na fakulte (doc. Zahorsky, ing. Havrankova), vyborne je, ze cloveka u tabule navadi a rika mu, co ma delat tak ,aby to bylo co nejlepe nazorne a pochopitelne pro lidi v lavicich, nezapomene nic okomentovat a oglosovat, co je dulezite! clovek si toho ze cviceni hodne odnese!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [3]
  • Měl jsem nejdokonalejší zápisky na světě, okolorované 24-kusou sadou barevných pastelek, které jim vtiskly punc uměleckého díla. Škoda, že můj rukopis konverguje spíše k mayským glyfům, než k latince.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ze svych zapisku a zapisku spoluzaku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pdf zapisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [6]
  • Zkouška nebyla zrovna triviální. Počínaje poměrně těžkou písemkou (vážně!), konče neúměrně dlouhým zkoušením. Člověk seděl ve vydýchané místnosti a byl chytán za každý detail, a to mnohdy po dobu několika dlouhých hodin. Ještě, že je docent Beneš vždy příjemný a korektní - ale každopádně to zrovna sranda nebyla - pro mě jedna z těch těžších zkoušek (překvapivě)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dost mi vadilo, že bylo málo termínů v normálním zkouškovém a v září až 16.9., což dal pan docent vědět až 10.9. večer. Takhle jsem zkoušce věnovala zbytečně moc času a nejela jsem kvůli ní do Řecka:( Písemka překvapivě těžká, ústní už v pohodě. Doporučuji udělat zkoušku už v červnu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Některé písemky byly podle mě nepřiměřeně těžké. (Mám na mysli ty s Riccatovými rovnicemi, kde se buď mělo uhodnout řešení nebo ty se speciálním tvarem RR)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podle referncí jsem čekal něco hrozného, ale to se naštěstí nepotvrdilo.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • mozna trochu vychytat system terminu (vypisovani tesne pred terminem, zverejnovani prihlasenych na posledni chvili a neodpovidani na maily)... pisemka je dost prisne hodnocena! (strhavani hned po 1/3), jinak si ale nemuzu stezovat, pan docent se pta tak, ze clovek si to ucivo na zkousce jeste utridi a musi take neco sam vymyslet....
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pan docent Beneš je opravdu přísný i na číselnou přesnost, má pravdu, jaderný fyzik by měl umět řádně počítat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [9]1.78
1 :|===========.........|55% [5]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]ano i ne
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [11]
1 :|=========...........|45% [5]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [9]1.22
1 :|==================..|88% [8]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [9]1.89
1 :|=========...........|44% [4]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [3]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [9]2.33
1 :|=======.............|33% [3]rozhodně ano
2 :|==..................|11% [1]spíše ano
3 :|=========...........|44% [4]neutrální
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [12]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|....................|0% [0]3-6
3 :|=====...............|25% [3]7-10
4 :|=======.............|33% [4]11-14
5 :|===.................|16% [2]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [8]1.25
1 :|===============.....|75% [6]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [8]1.25
1 :|===============.....|75% [6]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [8]1.38
1 :|=================...|87% [7]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|==..................|12% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [8]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=======.............|37% [3]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|============........|62% [5]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [12]1.00
1 :|==========..........|50% [6]z vlastních zápisků
2 :|===.................|16% [2]z cizích zápisků
3 :|==..................|8% [1]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [9]1.33
1 :|=============.......|66% [6]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [9]1.22
1 :|===============.....|77% [7]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [9]3.33
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|=======.............|33% [3]neutrální
4 :|=======.............|33% [3]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9]1.89
1 :|=======.............|33% [3]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [4]spíše ano
3 :|====................|22% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [9]1.67
1 :|=========...........|44% [4]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [4]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [9]2.11
1 :|====................|22% [2]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [4]spíše ano
3 :|=======.............|33% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [8]1.50
1 :|===============.....|75% [6]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=====...............|25% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [8]1.00
1 :|====================|100% [8]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne