FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu

02TSFA  >  Termodynamika a statistická fyzika


Počet hodnotících:21
Procento hodnotících:12%
|==..................|

Zapsaných na předmět:170 studentů.
Ukončilo předmět:71 studentů.
|========............|41%
Jex Igor Prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Novotný Jaroslav Ing. Ph.D. [ ]

N : Poznámky k předmětu [13]
  • Citelně jsem postrádal kvalitní skripta, které by pokrývaly přednášku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poměrně důležitý předmět, který je bohužel ne úplně skvěle odpřednášen, je náročný a občas působí jak dort pejska a kočičky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi zajimavy predmet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tento predmet se zprvu zdal neudelatelny, ale po nekolika dnech prolezenych ve skriptech a poznamkach z prednasky se to nakonec dalo zvladnout..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 01MAST by nemel byt o semestr pozdeji nez TSFA
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslim ze nejobtiznejsi predmet v celem ZS, a pritom po jeho absolvovani nemam pocit, ze ych byl o neco chytrejsi, nebo ze by mi to prsopelo v dalsim studiu. navic je velmi spatna korespondence mezi prednaskami, cvicenim a pisemnou a ustni zkouskou - prijde mi to jak ctyri takrka nesouvisejici predmety
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Slozity predmet
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Trochu drsné...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Zatím nejvíce stresující, nejnáročnější a nejvíc k ničemu předmět. Zajímalo by mě, proč je povinný předmět, který využije jedno, dvě zaměření. Proč se mi ostatní nemůžeme věnovat něčemu pro nás užitečnému? Když už je to povinné, a když to musí učit člověk, který přednáší pro pár nejlepších a ostatní ho nezajímají, chtělo by to aspoň kvalitní skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • chybí ucelený studijní materiál
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • informaticke obory by nemely mit TF, TSF, VOAF, TER
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pro matematiky nesmyslne tezky predmet, Prof. Jex ho zbytecne hroti a pridelava tim starosti uz tak zkouskami vytizenym studentum... mnoho zkouskovych pisemek nejde napsat a nevedi si s tim rady treba ani samotni cvicici... pan profesor neni v tomto ohledu soudny... bylo by potrba s timto predmetem neco delat nebo alespon rozvinout k tomuto tematu nejakou diskuzi (napr. TSF/A a TSF/B apod.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • předmět má daleko vyšší obtížnost než jakou by měl mít předmět pro čtvrtý semestr a ještě k tomu matematická statistika se vyučuje až v pátém semestru; cvičení by měly být alespoň třikrát do týdne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [21]2.76
1 :|=====...............|23% [5]rozhodně ano
2 :|=====...............|23% [5]spíše ano
3 :|=====...............|23% [5]neutrální
4 :|==..................|9% [2]spíše ne
5 :|====................|19% [4]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [21]3.33
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|========............|38% [8]spíše ano
3 :|===.................|14% [3]neutrální
4 :|=====...............|23% [5]spíše ne
5 :|=====...............|23% [5]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [21]
1 :|==============......|71% [15]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [3]spíše ano
3 :|===.................|14% [3]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [21]
1 :|=====...............|23% [5]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [7]spíše ano
3 :|===.................|14% [3]ano i ne
4 :|====................|19% [4]spíše ne
5 :|==..................|9% [2]rozhodně ne