FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu

02UKP  >  Úvod do křivek a ploch


Počet hodnotících:9
Procento hodnotících:16%
|===.................|

Zapsaných na předmět:54 studentů.
Ukončilo předmět:22 studentů.
|========............|40%
Hlavatý Ladislav Prof.RNDr. DrSc. [ Přednášející, Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [4]
  • Předmět byl to, co má ve svém názvu. Úvod do křivek a ploch. Náročnost byla přiměřená a zasvětil nás do základů problematiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět, který uvede budoucí diferenciální geometry do toho, co tak zhruba je čeká v příštích letech. Pro ostatní spíše zpestření. Od letošního roku prvně probíhaly tři poměrně těžké zápočtové písemky (bylo na ně málo času)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodil se k MAA4, člověk se v tom líp zorientoval.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • uzitena vec, hodici se hodne do MAA4, ke konci uz trochu nesystematicke a nepruhledne, urcite by se dalo par veci zlepsit... dobre bylo zadavani zajimavych prikladu studentum
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [9]2.33
1 :|====................|22% [2]rozhodně ano
2 :|===========.........|55% [5]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [9]2.78
1 :|==..................|11% [1]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|===========.........|55% [5]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [9]
1 :|==..................|11% [1]rozhodně ano
2 :|==..................|11% [1]spíše ano
3 :|=======.............|33% [3]ano i ne
4 :|=========...........|44% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [9]
1 :|=======.............|33% [3]rozhodně ano
2 :|===========.........|55% [5]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne