FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Hlavatý Ladislav Prof.RNDr. DrSc. :: [02UKP] Úvod do křivek a ploch

Další předměty
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[02RMMF] Řešitelné modely matematické fyziky
[02UKP] Úvod do křivek a ploch
[02UST] Úvod do strun
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících:9 / 22
Procento hodnotících:40%
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [78]2.44
1 :|======..............|32% [25]
2 :|=====...............|25% [20]
3 :|=====...............|24% [19]
4 :|....................|2% [2]
5 :|===.................|15% [12]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Není toho mnoho. Snad jen občas nezazmatkovat, když se někde vyskytne nějakýá chyba.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ehm ehm a taky že písemky nebyly tak úplně takové, že by odlišily studenty od náhodných kolemjdoucích, takže zlepšit ve varování studentů, aby se na písemky naučili:))
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nemenit podminky zapocu behem semestru, vim ze to bylo poprve a testoval novy system... takez propriste... ;-)) nedelat tak casto chyby na tabuli!!! na hodne chyb se prislo, ale clovek skoro nevi, jestli tomu muze verit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Lidskost. Ten člověk narozdíl od mnoha jiných tuší, že jsme jen banda hloupých začátečníků. Co se dalo vyložit nejasně systémem definice věta důkaz, vyslovil pan profesor zábavnou formou, přesto korektně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nebavilo me to tolik, jak jsem si myslela, ale určitě dobrý předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • charisma
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Všechny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • předmět byl na mě složitý
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Cvičení... no... jak to říct slušně.... jak to mám říct bez použití pejorativních výrazů? ... No zkrátka... nebylo žádné :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení byla červená a modrá, na začátku vždy před tabulí proběhlo tisíc slonů, pak se tam objevily zelené křičící opice, které jedné spolužačce zabavily její malý jaderný reaktůrek do USB, který poháněl její kvantový notebook, ale to nevadilo, protože ta spolužačka byla stejně z Neptunu a proto růžově fosforeskovala, takže ho mohla napájet vlastní energií. Jednou k nám přišel římský bůh války a žongloval s miniaturami sedmi divů světa. Nu co, o prázdné množině je všecko pravda:)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [9]1.78
1 :|=============.......|66% [6]rozhodně ano
2 :|==..................|11% [1]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
1 :|==========..........|50% [3]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [9]2.44
1 :|====................|22% [2]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [3]spíše ano
3 :|=======.............|33% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [9]2.11
1 :|=========...........|44% [4]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|====................|22% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [9]2.78
1 :|==..................|11% [1]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [3]spíše ano
3 :|=======.............|33% [3]neutrální
4 :|==..................|11% [1]spíše ne
5 :|==..................|11% [1]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [11]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|==..................|9% [1]3-6
3 :|==..................|9% [1]7-10
4 :|===========.........|54% [6]11-14
5 :|==..................|9% [1]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [7]3.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|===========.........|57% [4]spíše ano
3 :|===.................|14% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|======..............|28% [2]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [7]2.57
1 :|======..............|28% [2]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [2]spíše ano
3 :|===.................|14% [1]neutrální
4 :|===.................|14% [1]spíše ne
5 :|===.................|14% [1]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [7]3.00
1 :|======..............|28% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|========............|42% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|======..............|28% [2]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [7]1.29
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|======..............|28% [2]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|===========.........|57% [4]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|===.................|14% [1]Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [7]2.57
1 :|===.................|14% [1]rozhodně ano
2 :|========............|42% [3]spíše ano
3 :|======..............|28% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|===.................|14% [1]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [7]3.00
1 :|===.................|14% [1]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [2]spíše ano
3 :|======..............|28% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|======..............|28% [2]rozhodně ne