Další předměty [01MAA4] Matematická analýza A4[01SMA2] Seminář matematické analýzy 2 Role učitele Cvičící
|
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3] |
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [6] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [6] | 1.67 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [6] | 2.33 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [4] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [6] | 1.83 | ||||||||||||||||||||
|