FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Vrána Leopold Ing. :: [01MAA4] Matematická analýza A4

Další předměty
[01MAA4] Matematická analýza A4
[01SMA2] Seminář matematické analýzy 2
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:9 / 29
Procento hodnotících:31%
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [85]2.02
1 :|==========..........|48% [41]
2 :|====................|18% [16]
3 :|====................|18% [16]
4 :|==..................|10% [9]
5 :|=...................|3% [3]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
  • Bohužel se nestihlo vyložit vše kvůli jeho absenci na konci semestru, ale za to pan tajemník nemohl. Možná by mohl zkrátit jeho "přehledy probrané látky" na začátku přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy by neškodilo zrychlit, někdy naopak zpomalit. Po absolvování třetího dílu matematicko-analytického kurzu už se člověk sžil s myšlenkovými plavbami přednášejícího a byl o něco méně zmaten, ale stejně občas docházelo k nepochopení :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Až docela zbytečně dlouho a důkladně látku opakoval - všeho s (Lebesgueovskou) mírou:)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas mi některé "jasné" věci až tak jasné nepřipadaly
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • myslím že ty jeho důkazy s poznámkou "to zvládne každej blbec", tak si myslím že bych ho asi překvapil
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • neprehledny vyklad, obcas dost zmateny, nesrozmitelna latka... neskodil by seminar matematicka analyza A pro blbce, kde by mi nekdo vysvetlil, jak to opravdu funguje... zkouska byla celkem lehka, jen jsem se naucil nazpamet spoustu definic a vet, kterym jsem nerozumel... tento semestr byl take negativne ovlivnen nemoci pana tajemnika (preskakovani a vynechavani latky, posledni Fucikovo "cviko na rozloucenou" z komplexky se stalo temer legendarni)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • Na panu tajemníkovi oceňuji jeho entuziasmus a vhled do věci. Jeho nároky byly přiměřené.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan tajemník je úžasný člověk. Rytíř přednáškových síní, kterých už bohužel moc nezbývá. Čert vem občasný mírný chaos, čert vem občasnou rozvleklost probírané látky. Když přijde pan tajemník Vrána, pookřeje i to nejsmutnější lidské srdce, neodolá jeho úsměvu a enthusiasmu - a odejde z přednášky o něco radostnější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Člověk by řekl, že s érou filmů z první republiky galantní a noblesní muži vymřeli. Pan tajemník alespoň mne přesvědčil o opaku. Na přednášejícím oceňuji vhled, který se nám snažil dát, ale mám pocit, že to nebude důvod, proč budu na MAA4 ještě dlouho vzpomínat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vtip, podání
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • smysl pro humor
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vtipny, mily, hravy, takovy matematik, charisma
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Všechny. Jestli v druháku něco stojí za pozornost, je to Vrána. Tesat! Tesat!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • celkove moc hodin tydne (cca 40) nutno redukovat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • Pořídil jsem kvalitní zápisky. Průvodce MAA4 je bohužel vyloženě špatný! Oceňuji snahy jeho tvůrce, ale jako materiál ke zkoušce je takřka nepoužitelný. Doporučuju dále skripta pana tajemníka - jsou sic obsáhlá, ale kvalitně napsaná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastní sešit, průvodce MAA4, skripta Integrální počet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vranovy skripta+vlastni zapisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • (fu)turisticky pruvodce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pruvodce
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • z vlastních zápisků a z turistického průvodce analýzou čtyrkou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Velmi příjemná zkouška. Pan tajemník rád vtipkuje a snaží se nám zkoušku všemožně zpříjemnit. ;-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška proběhla podezřele hladce. Písemka byla těžká tak nějak průměrně - a zkouška proběhla nad očekávání skvěle. Dostal jsem téma, zodpověděl, odešel :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ani ne moc tezka zkouska, i ty priklady jsem tentokrat napsal napoprve, u zkousky si clovek muze vybrat jednu otazku ze dvou... na 3 staci jen prerikat vety definice a clovek te latce vubec nemusi rozumet, zvladl by to i clovek mediciny nebo prav...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pokud se nezvedne počet přednášek či cvičení za týden tak není důvod dávat více kreditů (i když náročnostně asi ano)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [9]1.22
1 :|==================..|88% [8]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [13]
1 :|===========.........|53% [7]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [9]2.33
1 :|====................|22% [2]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|===========.........|55% [5]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [9]2.11
1 :|====................|22% [2]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [4]spíše ano
3 :|=======.............|33% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [9]3.22
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====................|22% [2]spíše ano
3 :|=======.............|33% [3]neutrální
4 :|=========...........|44% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [11]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|==..................|9% [1]3-6
3 :|....................|0% [0]7-10
4 :|=============.......|63% [7]11-14
5 :|==..................|9% [1]Slovní odpověď

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [13]1.00
1 :|===.................|15% [2]z vlastních zápisků
2 :|=...................|7% [1]z cizích zápisků
3 :|======..............|30% [4]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [7]1.43
1 :|==============......|71% [5]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [1]spíše ano
3 :|===.................|14% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [7]1.43
1 :|==============......|71% [5]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [1]spíše ano
3 :|===.................|14% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [7]4.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|===========.........|57% [4]spíše ne
5 :|======..............|28% [2]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]1.29
1 :|==============......|71% [5]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [7]1.86
1 :|========............|42% [3]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [2]spíše ano
3 :|======..............|28% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [7]2.14
1 :|===========.........|57% [4]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|===.................|14% [1]spíše ne
5 :|===.................|14% [1]rozhodně ne