FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
[02PRA2] Fyzikální praktikum 2
[802FYZ2] Fyzika 2
[02MEMR] Mechanika, elektřina a magnetismus
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:15 / 40
Procento hodnotících:37%
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [116]2.19
1 :|======..............|30% [35]
2 :|=======.............|37% [43]
3 :|===.................|17% [20]
4 :|===.................|14% [17]
5 :|....................|0% [1]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [12]
  • Dát přednášce nějaký řád. Nemusí to být stylem definice - věta - důkaz, úplně by stačilo jasně říct, co víme, co chceme, jak to chceme udělat, a hlavně upozornit, když se začneme věnovat něčemu jinému :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ucelenost přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkusit přednášet trochu systematičtěji a neztrácet se zbytečně ve výpočtech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hlavně by si mohl odvození trochu připravit. Občas se stalo, že po dost dlouhých úpravách sekl někde chybu a pak ji dlouho hledal. Celkově by měl nějak přednášku oživit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • matematicke chyby, zmatenost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • chaos, chaos, chaos - trochu více systematičnosti a méně chyb
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nezmatkovat před tabulí
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • uspořádat výklad
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • zvolnit tempo, větší ucelenost výkladu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Možná trochu méně chaosu i když ten pomáhal k většímu soustředění :-D
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehlednější způsob výkladu a záznamu na tabuli
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V odvozování vztahů. Na tabuli jej zpětně ůze pětkrát opravit a nakonec napsat celý znova, v sešitě je to trochu problém o přehlednosti výkladu pak ani nemluvě.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [8]
  • Vstřícnost, humor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan docent látce rozumí, ale je těžké nám vysvětlovat něco, když k tomu matiku pořádně neznáme.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Osobitý styl
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vstřícný
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zápal pro předmět
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Vtipné a věcné vyjadřování
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu vysvětlit, že je to jednoduché
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vstřícnost a ochota vysvětlit čemu někdo neporozuměl. Pozitivní přístup.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [5]
  • Asi ve třetině přednášky jsem zjistil, že se v ní ztrácím a raději jsem volil jakési "samostudium".
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na přednášky jsem přestal chodit, protože pan docent vykládat celkem zmateně, přestože se nám to snažil vysvětlit tak se často zamotával více a více...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nepřehledný výklad, nic mi přednáška nepřinášela nového
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Asi polovina.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4]
  • Cvičící byl Aleš Černý, dobrý cvičící, akorát jsme nestihli nějak podrobněji probrat poslední kapitolu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící byl Daniel Vašata. Cvičení mi toho moc nedalo ale to proto, že jsem prostě moc nevěděl co počítám. Věčný problém matematiky ve fyzice. Jinak cvičící se nám látku snnažil vysvětlit a cvičení byla celkem kvalitní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičil mě Aleš Černý a cvičení s ním byla v pohodě
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Neni na výběr náš cvičící: Aleš Černý
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]
  • Stollove skripta s mojimi vpisanymi zapiskami z prednasok. Feynmann, ked som nieco nechapal
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Štoll - ELMA
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Dost ma sklamalo ze na termine na ktorom som bol ja, sa vobec neskusala teoria. Pre mna, ako cloveka ktory sa odvodeniam, vztahom a dokazom vzdy venuje ovela viac ako prikladom, to bol mierny skrt cez rozpocet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška byla celkem přiměřená. Písemka byla těžší, ale dalo se to naučit. U ústní už šlo jen o známku. Myslím, že zkouška je přiměřená počtu kreditů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Celkem mě vadilo, že se úroveň zkoušky dosti lišila u různých zkoušejících. Zkoušku jsem udělal u doc. Chadzitaskose a bylo to dost náročné.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [14]1.57
1 :|==========..........|50% [7]rozhodně ano
2 :|========............|42% [6]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [21]
1 :|========............|42% [9]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [15]3.00
1 :|=...................|6% [1]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [4]spíše ano
3 :|=====...............|26% [4]neutrální
4 :|========............|40% [6]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [15]3.40
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|===.................|13% [2]spíše ano
3 :|========............|40% [6]neutrální
4 :|========............|40% [6]spíše ne
5 :|=...................|6% [1]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [14]1.57
1 :|=============.......|64% [9]rozhodně ano
2 :|====................|21% [3]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|=...................|7% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [20]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|=...................|5% [1]3-6
3 :|=====...............|25% [5]7-10
4 :|=======.............|35% [7]11-14
5 :|==..................|10% [2]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5]2.20
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|================....|80% [4]spíše ano
3 :|====................|20% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5]2.20
1 :|====................|20% [1]rozhodně ano
2 :|============........|60% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|====................|20% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5]3.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|========............|40% [2]spíše ano
3 :|====................|20% [1]neutrální
4 :|========............|40% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5]1.20
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|====................|20% [1]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|============........|60% [3]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|====................|20% [1]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]1.00
1 :|=======.............|33% [2]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|=======.............|33% [2]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [4]2.00
1 :|=====...............|25% [1]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [2]spíše ano
3 :|=====...............|25% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [4]1.75
1 :|=====...............|25% [1]rozhodně ano
2 :|===============.....|75% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [4]3.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|====================|100% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]1.00
1 :|====================|100% [4]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [4]1.75
1 :|=====...............|25% [1]rozhodně ano
2 :|===============.....|75% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [4]2.25
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|===============.....|75% [3]spíše ano
3 :|=====...............|25% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5]1.60
1 :|========............|40% [2]rozhodně ano
2 :|============........|60% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [5]2.40
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|================....|80% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|====................|20% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne