FJFI - předměty - letní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
[02PRA2] Fyzikální praktikum 2
[802FYZ2] Fyzika 2
[02MEMR] Mechanika, elektřina a magnetismus
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:12 / 67
Procento hodnotících:17%
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [150]2.20
1 :|======..............|31% [47]
2 :|======..............|32% [49]
3 :|====................|21% [32]
4 :|===.................|14% [21]
5 :|....................|0% [1]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
  • Bohuzial vyklad bol casto chaoticky a nebolo vzdy jasne pri odvodzovani preco robime prave tieto operacie a nie ine (len aby nam nieco nahodou vyslo na konci?). Taktiez by som navrhol znizit pocet otazok typu "Rozumite tomu pane kolego?". Ked sa tato otazka ozve 3 krat za 2 minuty tak aj ta sebelahsia tema zacina budit dojem nesmiernej zlozitosti a mne samemu sa stavalo ze zakazdym, ked som pocul tuto otazku tak som si uvedomil, ze tomu co sa mi zdalo predtym zrozumitelne, zrazu nerozumiem vobec.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by zkusit předmět přeorganizovat. Dát do spojitosti cvičení s přednáškou a napsat skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Méně chaosu :)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • naucit se pocitat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přenášky byly celkem zmatené, mnoho studentů na ně nechodilo. Chtělo by to nějak uspořádat a přednášet to srozumitelněji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vykládat látku pomaleji a méně chaoticky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • chaos, chaos, chaos, ...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Občas trochu trpěla přehlednost výkladu.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • Pan docent sa naozaj snazil vysvetlit latku studentom, to bolo na nom jasne vidiet. Bohuzial nie vzdy ju vysvetlil aj uspesne. Ale snaha bola 100%-na.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícnost, humor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ty vtípky :)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • interakci se studentstvem ("chapete to, pane kolego?")
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vstřícnost, zaujetí pro probíranou látku, provádění pokusů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vstřícnost.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Minimum. Přednášky mi časově nevyhovovaly, se cvičením prakticky nekorespondovaly.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prioritu dostala jiná činnost.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Cca dvě třetiny.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • Cvičící byla Ing. Langrová. Cvičení nekorespondovalo s přednáškou, takže se jednalo prakticky o paralelní předmět. Naštěstí k němu existují zvláštní skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měli jsme slečnu Štěpánkovou, příjemná cvičící.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • cvičící byla slečna Štěpánská. cvičení probíhalo tak, že někdo měl příklad, opsal to z poznámek na tabuli, cvičící ani moc nedávala pozor, občas se v tématu ztrácela. Tedy cvičení nebylo moc přínosné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7]
  • Feynmannovi přednášky a zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zapisky z prednasok uplne stacia na uspesne zvladnutie skusky na 1. Ale clovek si musi pisat vsetko.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynmannovy přednášky z fyziky
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Feynman
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Feynman, Havránková, Maršák - řešené příklady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Termika a statistická fyzika Sbírka příkladů z termiky řešené příklady zkopírované od spolužáků
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vše co jsem našel
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Doc. Chadzotaskos u zkoušky chce pochopení problému, což je dobré. Občas se zeptá i na věci, které nejsou ve Feynmanovi, ze kterého se většina studdentů učí, což sice není dobré, ale na druhou stranu zase ne vražedné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • No akorát to čekání na vyhodnocení zkouškové písemky, 3 hodiny a pořád jsem nevěděl... to je skoro na zhroucení :)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Zkouška byla velmi dlouhá. Příklady v písemné části měly hodně rozdílnou obtížnost, ale celkově se písemka dala. U ústní to bylo celkem dobré, pan docent byl celkem vlídný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [11]1.73
1 :|=======.............|36% [4]rozhodně ano
2 :|===========.........|54% [6]spíše ano
3 :|==..................|9% [1]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [13]
1 :|========............|38% [5]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [12]3.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [4]spíše ano
3 :|=======.............|33% [4]neutrální
4 :|=======.............|33% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [12]3.58
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|========............|41% [5]neutrální
4 :|============........|58% [7]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [12]2.00
1 :|========............|41% [5]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [3]spíše ano
3 :|=====...............|25% [3]neutrální
4 :|==..................|8% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [14]
1 :|=...................|7% [1]0-2
2 :|=...................|7% [1]3-6
3 :|====................|21% [3]7-10
4 :|=======.............|35% [5]11-14
5 :|=...................|7% [1]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [7]2.71
1 :|===.................|14% [1]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [2]spíše ano
3 :|======..............|28% [2]neutrální
4 :|======..............|28% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5]1.60
1 :|============........|60% [3]rozhodně ano
2 :|====................|20% [1]spíše ano
3 :|====................|20% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [6]2.67
1 :|=======.............|33% [2]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|==========..........|50% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|====................|20% [1]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|================....|80% [4]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [17]1.00
1 :|===.................|17% [3]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|========............|41% [7]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [10]1.80
1 :|========............|40% [4]rozhodně ano
2 :|========............|40% [4]spíše ano
3 :|====................|20% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [10]2.00
1 :|========............|40% [4]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [3]spíše ano
3 :|====................|20% [2]neutrální
4 :|==..................|10% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [10]3.20
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|====................|20% [2]spíše ano
3 :|==========..........|50% [5]neutrální
4 :|====................|20% [2]spíše ne
5 :|==..................|10% [1]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]1.60
1 :|==========..........|50% [5]rozhodně ano
2 :|========............|40% [4]spíše ano
3 :|==..................|10% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [10]2.00
1 :|====................|20% [2]rozhodně ano
2 :|============........|60% [6]spíše ano
3 :|====................|20% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [9]2.00
1 :|==..................|11% [1]rozhodně ano
2 :|===============.....|77% [7]spíše ano
3 :|==..................|11% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5]2.20
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|================....|80% [4]spíše ano
3 :|====................|20% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [6]2.50
1 :|===.................|16% [1]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [2]spíše ano
3 :|=======.............|33% [2]neutrální
4 :|===.................|16% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne