02TSFA  >  Termodynamika a statistická fyzika

Počet hodnotících: 21 / 157 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 157 studentů.
Ukončilo předmět: 86 studentů.
|===========.........| 54 %

Jex Igor Prof.Ing. DrSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]
Tolar Jiří Prof.Ing. DrSc. [ ]

N : Poznámky k předmětu [18]
  • Zajímavě přednesený předmět od Jexe. Co dodat? Snad jenom že většina lidí se ani krásu tohoto předmětu nepokoušela hledat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • I přes výstražná znamení z úst dřívějších let to nebylo tak hrozné a dalo se to zvladnout. (důležité je mít uznanou pisemku)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Probere se od všeho trochu a přitom nic pořádně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to takové divné, předmět nebyl úplně špatný, ale ucelenější obraz, o co vůbec jde, mi to začalo dávat až při učení se na zkoušku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Parádní úlety, které se na přednášce vyskytly ve formě ftipných bonmotů předmět rozhodně obohatily a stálo za to jej navštěvovat. Přestože se jednalo o obtížnou látku, stačilo se před přednáškou podívat na látku z minula a člověk beze zbytku chápal i látku probíranou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Podle mě velmi důležitý předmět. A myslím si, že i dobře odpřednášený. Problém bych viděl v tom že se na cvičen nestihnou zdaleka všechny příklady co by měly a proto jsou pak zkouškové psemky tak těžké.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • tento předmět by měl mít alespoň dvě přednášky týdně! a předmět by měl být zasazen do třetího roku studia, protože teprve ve třeťáku jsem porozuměl zpoustě aspektů tohoto předmětu, což se ve druhém ročníku nedělo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tento predmet som spociatku povazoval za totalne zbytocny v ramci povinneho studia, no vo vysich rocnikoch zistujem, ze nie je uplne bezucelovy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajimava soucast fyziky, hlavne pro vseobecny prehled o propojeni matematiky s fyzikou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dosti sofistikovaný výklad termodynamiky, náročný, ale přesný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • chybí vhodná skripta, zbytečné pro většinu studentů, málo kreditů a dost těžké
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro modeláře předmět vcelku zbytečný, a počet kreditů ani zdaleka neodpovídal vysoké obtížnosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • viz ankety v minulých letech, které stejně nikdo nereflektuje
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • naprosto zbytečná noční můra mnoha studentů, nevím, proč zrovna tento předmět má mít tak těžkou zkoušku, zvolený přístup mi nepřijde šťastný (hlavně co se týče zkouš. písemek), myslím, že toto studenty nemotivuje k učení!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nudný, ale užitečný předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Predmet spise pro MF, dost lidi se snim zbytecne trapi
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • TSF bych označil jako jeden z nejpřínosnějších předmětů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • velmi narocny predmet, ktery je dle meho nazoru zbytecne v povinnem souboru predmetu zakladniho studia, spise by se hodil pro konkretni fyzikalni zamereni ci matematickou fyziku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [21] 2.48
1 : |======..............| 28 % [6] rozhodně ano
2 : |=====...............| 23 % [5] spíše ano
3 : |=====...............| 23 % [5] neutrální
4 : |====................| 19 % [4] spíše ne
5 : |=...................| 4 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [21] 3.05
1 : |=...................| 4 % [1] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [6] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [7] neutrální
4 : |=====...............| 23 % [5] spíše ne
5 : |==..................| 9 % [2] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [21]
1 : |========............| 38 % [8] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [6] spíše ano
3 : |====................| 19 % [4] ano i ne
4 : |===.................| 14 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [21]
1 : |======..............| 28 % [6] rozhodně ano
2 : |====................| 19 % [4] spíše ano
3 : |=====...............| 23 % [5] ano i ne
4 : |=====...............| 23 % [5] spíše ne
5 : |=...................| 4 % [1] rozhodně ne