Balková Lubomíra Ing. Ph.D. :: [01LAB2] Lineární algebra B2

Další předměty
[01LAB2] Lineární algebra B2
[01MAA2] Matematická analýza A2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 11 / 99 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [163] 1.45
1 : |=============.......| 66 % [109]  
2 : |=====...............| 23 % [39]  
3 : |=...................| 6 % [11]  
4 : |....................| 2 % [4]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • Mluvit více nahlas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snad jediné mínus přednášky bylo, to že nepodařilo probrat všechnu látku (závěr byl dost rychlý a ještě jedna kapitola byla formou samostudia).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • byl jsem spokojený
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nestihla se pořádně probrat lineární geometrie
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • Skvělý přístup k studentům, srozumitelnost výkladu, férovost. Uvádí krátké, jednoduché příklady, které již na přednášce umožní pochopit látku lépe. Má reálnou představu o možnostech studentů a pochopení pro naše nepochopení látky :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vstřícný přístup ke studentům, schopnost vše hezky srozumitelně a s úsměvem vysvětlit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snaha látku srozumitelně vysvětlit, výborná orientace v oboru, vstřícnost ke studentům.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trpělivost, srozumitelnost výkladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice dobré a srozumitelné přednášky, výborné byly triviální příklady, na kterých se daná věc dala dobře pochopit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Všechny, byly přínosné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Ing.Bálková se nechala "ukecat", aby přidala ještě jednu písemku, takže nakonec bylo potřeba získat 4 body z 10 na zápočet (i se 3 body se dal ještě získat zápočet) - velice mírné požadavky v porovnání s ostatními cvičeními. Navíc písemky byly velice jednoduché - stačilo základní pochopení probírané látky. Na cvičeních se člověk nemusel bát jít k tabuli - když něco nevěděl, byl k tomu vyloženě "dokopán". Což někdy bylo trošku naškodu, protože byl za potřebí obrovského kopance. Možná by mohla Ing.Bálková trošku přitvrdit ve smyslu asistenta Pytlíčka (pane kolego, vy do toho vůbec nevidíte :-), možná by to některé motivovalo k učení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [3]
  • Poznámky z přednášek naprosto stačilo - někdy jsem je porovnával s textem ze stránek doc. Humhala nebo áčkařskými skripty (as. Pytlíček).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Poznámky z přednášky postačovaly k přípravě na zkoušku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ze skript pana Humhala
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • V polovině semestru se psala kontrolní písemka, která mohla PODSTATNĚ ovlivnit zkoušku - pokud jste pohořeli na teoretické části, tak jste dostali už ke zkoušce -1 bod k teorii (stejně tak u příkladů, kde to ale tolik nevadilo). Z teorie se dali na zkoušce daly získat max.3 body a na složení zkoušky bylo zapotřebí 2 bodů (kdo měl špatně teorii v kontrolní písemce, tak ji musel mít ve zkouškové na 100%), což bylo dost likvidační. Z písemky se dalo získat známky - E,D,C, na A či B se muselo na ústní část, která byla podstatně těžší (a delší :-D ). Jak ing. Bálková předem upozornila - v ústní části byly věci, které se nedělaly na přednášce a bylo je potřeba za pomocí vyložené látky odvodit. Na druhou stranu písemkové příklady byly na úrovni těch, co se počítali na cvičeních, takže projít LAB2 nebyl takový problém.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Drobné zmatky s bodováním zkouškové písemky a přičítáním/odečítáním bodů v teoretické a praktické části zkoušky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přišlo mi trochu moc přísné to pravidlo, že když někdo napíše teoretickou část kontrolní písemky na 0 bodů, tak pak musí mít ve zkouškové písemce teorii bez chyby - v porovnáním s tím, že když měl někdo 0 bodů z příkladů tak se mu odečítal jen jeden bod z 20, což skoro nehrálo roli
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V půlce semestru se psal průběžný test a když někdo měl 0 bodů z teorie musel na zkoušce mít teorii úplně bez chyby (prakticky nemožné), hodně lidí na to doplatilo a musí to zkusit za rok.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [11] 1.00
1 : |====================| 100 % [11] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [11] 1.36
1 : |=============.......| 63 % [7] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [11] 1.27
1 : |==============......| 72 % [8] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [11] 1.64
1 : |===========.........| 54 % [6] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ano
3 : |====................| 18 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [12]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |=================...| 83 % [10] 11-14
5 : |==..................| 8 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [7] 1.43
1 : |=================...| 85 % [6] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [7] 1.14
1 : |=================...| 85 % [6] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [7] 1.14
1 : |=================...| 85 % [6] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [7] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |==============......| 71 % [5] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |======..............| 28 % [2] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [14] 1.00
1 : |========............| 42 % [6] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |=======.............| 35 % [5] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [11] 1.45
1 : |===========.........| 54 % [6] rozhodně ano
2 : |=========...........| 45 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [11] 1.36
1 : |=============.......| 63 % [7] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [11] 1.91
1 : |=======.............| 36 % [4] rozhodně ne
2 : |=======.............| 36 % [4] spíše ne
3 : |=====...............| 27 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11] 1.82
1 : |=====...............| 27 % [3] rozhodně ano
2 : |=============.......| 63 % [7] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [11] 1.64
1 : |=============.......| 63 % [7] rozhodně ano
2 : |====................| 18 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |==..................| 9 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [11] 2.36
1 : |====................| 18 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [4] spíše ano
3 : |=======.............| 36 % [4] neutrální
4 : |==..................| 9 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [7] 1.57
1 : |==============......| 71 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [7] 1.00
1 : |====================| 100 % [7] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne