Pošta Severin Ing. Ph.D. :: [01MAB2] Matematická analýza B2

Další předměty
[01DIM2] Diskretní matematika 2
[01MAB2] Matematická analýza B2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 11 / 121 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [101] 2.56
1 : |=====...............| 24 % [25]  
2 : |======..............| 31 % [32]  
3 : |===.................| 16 % [17]  
4 : |===.................| 15 % [16]  
5 : |==..................| 10 % [11]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
  • Pokud se hodlá živit jako uspávač hadů, není již třeba nic zlepšovat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mít méně uspávací výklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • poutavější výklad
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tak kromě uspávajících přednášek by měl cvičícím oznámit, co všechno bude obsahem zkouškového testu, aby to s námi mohli cvičit. To, že něco je jen letmo zmíněno v přednášce a nespočítá se na to žádný příklad a pak to tvoří podstatnou část bodů v testu je dost zákeřné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ľudský prístup - odporúčam naštudovať knihu - Dale Carnegie: Jak získavat přátelé a působit na lidi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přestat si "zasedávat" na studenty. Někteří to měli fakt těžký, protože jenom projevili snahu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [4]
  • kvalitní prezentace
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prístup vyučujúceho má značné rezervy, najmä čo do ľudského prístupu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snaží se to srozuumitelně podat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [7]
  • než spát při zatažených závěsech a zavřených oknech, resp. poslouchat čtení skript, dávám přednost tomu, že se na to podívám sama a u spolužáků se informuji o množství probrané látky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • styl přednášení se mi nezamlouval
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vyspat se mohu mnohem pohodlněji na koleji.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na teoretickou část zkoušky se stačilo naučit z elektronických skript doktora Pošty.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zbytečné, nic nového oproti skriptům. nejsou li vyžadovány u zkoušky důkazy, je jejich přednášení vcelku ztráta času.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • náročnosť rozvrhu a prístup učiteľa ktorý mi rozhodne nesadol
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevím na kolika, ale ke zkoušce mi stačilo skriptum, tam je všechno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • z doporučených pdf . přednášky a cvičení ing. Pošty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Poštova skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na teoretickou část jsem se učila z elektronických skript, příklady jsem opakovala ze zápisků ze cvičení, příp. ze sbírky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • PDFko s přednáškou + příklady z netu a ze sbírky prof. Pelantové
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • PDF na internetu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Seznam příkladů na cvičení, který byl na webu byl dlouho neaktualizovaný, což je škoda, neboť z vysvětlení na konkrétních příkladech šla látke dobře pochopit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Málo extrémně těžkých příkladů (některé nezvládl ani cvičící za celé cvičení, jejich vyřešení zabere ve skriptech dvě A4) které jsou stresující, a přísně hodnocené - více jednodušších příkladů, každý za méně bodů by lépe prověřili komplexní znalost látky, a výsledné hodnocení by bylo více odpovídající, teoretická část rozumná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas se tam vyskytly příklady, které se nedaly nijak natrénovat (týkající se hlavně konvergencí).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Teorii hodnotil systémem 0 nebo 10 (na což předem upozornil), od čehož u některých upustil. Kvůli silnějšímu předpokladu u věty dostat o 10 bodů méně (~jeden stupeň) a také to, že některé příklady hodnotil systémem 0 nebo 25, dost komplikuje celou zkoušku. Někdy v srpnu uvědomil, že asi nemůže vyhodit 90% ročníku a začal dávat výrazně lehčí písemky, což je dost nespravedlivé vůči těm, kteří zkoušku složili v červnu. Celkově mi připadá, že chtěl aby co nejvíce lidí mělo známky D/E. Přísnost bodování neodpovídá kvalitě výkladu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkoušková písemka téměř nenapsatelná. Nebylo nezvyklé, když z cca 30 lidí jí udělalo jen 5. Byly tam příklady, které se vůbec necvičily a bodování většinou stylem 25 nebo 0, občas pokud byl příklad např. dopočítaný téměř do konce, člověk dostal maximálně 5. Když postupem času udělalo zkoušku jen minimum lidí, pan Pošta podstatně testy zjednodušil, což bylo zas nefér vůči těm co dostali špatné známky, protože psali testy na začátku. S MA1 se to vůbec nedá srovnávat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [10] 3.30
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |========............| 40 % [4] ano i ne
4 : |======..............| 30 % [3] spíše ne
5 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
1 : |=======.............| 33 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [10] 3.40
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] neutrální
4 : |======..............| 30 % [3] spíše ne
5 : |====................| 20 % [2] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [10] 3.20
1 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [3] neutrální
4 : |====................| 20 % [2] spíše ne
5 : |====................| 20 % [2] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [10] 1.80
1 : |========............| 40 % [4] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [17]
1 : |===.................| 17 % [3] 0-2
2 : |=====...............| 23 % [4] 3-6
3 : |=...................| 5 % [1] 7-10
4 : |=...................| 5 % [1] 11-14
5 : |=...................| 5 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [13] 1.00
1 : |=...................| 7 % [1] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |=========...........| 46 % [6] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [8] 2.50
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [8] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |============........| 62 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [8] 4.13
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne
2 : |....................| 0 % [0] spíše ne
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
5 : |============........| 62 % [5] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 1.63
1 : |=======.............| 37 % [3] rozhodně ano
2 : |============........| 62 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [8] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 37 % [3] neutrální
4 : |=======.............| 37 % [3] spíše ne
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [8] 2.25
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |============........| 62 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne