Průša Petr Ing. :: [16DETE] Detektory ionizujícího záření

Další předměty
[16DETE] Detektory ionizujícího záření
[16ZPRA] Základní praktikum
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 0 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 0 %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [33] 2.48
1 : |====................| 21 % [7]  
2 : |=======.............| 33 % [11]  
3 : |=====...............| 24 % [8]  
4 : |====................| 18 % [6]  
5 : |=...................| 3 % [1]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Zajímavější přednášky, které by nespočívaly jen v předčítání prezentace opsané ze skript.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Napsat skripta, prednaset normalne a ne cist slidy...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • přístup u zkoušky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • Slibuje, že napíše nová skripta.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nic, prepsat skripta do slidu a potom je cist umi kazdy... Mozna by pomohlo spis vysvetlovat a ne cist slidy a taky se naucit jak se slidy maji delat, ze to nemaji byt stranky plne textu, ale jen body, ktery by mel prednasejici patricne okomentovat...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • rozumí dobře problematice a předmětu, umí vysvětlit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Na přednáškách byla v podstatě jen předčítána skripta a ta si můžu přečíst i doma. Navíc se přednášky často konali večer, případně se přendavali na dobu, kdy jsem měla výuku jiného předmětu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nemelo smysl poslouchat neco co si muzu precist ve skriptech...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]
  • Skripta Detektory
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Detektory ionizujiciho zareni, Gerndt
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [1]
  • Tady neslo o zkouseni, ale spise o duseni... kdybychom byli maso, tak z nas je asi jen zelatina...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [3] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [3] 2.33
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=============.......| 66 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [3] 3.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [5]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |========............| 40 % [2] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |====................| 20 % [1] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |============........| 60 % [3] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [3] 3.67
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |=============.......| 66 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [3] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [3] 3.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [3] 2.33
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [3] 2.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne