Tolar Jiří Prof.Ing. DrSc. :: [02TEF2] Teoretická fyzika 2

Další předměty
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[02GMF2] Geometrické metody fyziky 2
[02KTP2] Kvantová teorie pole 2
[02KVK2] Kvantový kroužek 2
[02NMP2] Numerické modelování bezsrážkového plazmatu 2
[02OR] Obecná teorie relativity
[02REL2] Relativistická fyzika 2
[02RPMF2] Rešeršní práce 2
[02TEF2] Teoretická fyzika 2
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
[02USM] Úvod do standardního modelu mikrosvěta
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 11 / 86 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [149] 2.25
1 : |======..............| 28 % [43]  
2 : |=======.............| 34 % [51]  
3 : |=====...............| 25 % [38]  
4 : |=...................| 6 % [9]  
5 : |=...................| 5 % [8]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • více elánu do výkladu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zlepšit intonaci, zlepšit písmo na tabuli (viz. pan Krbalek)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prednes je velmi, velmi nudny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • Tolar tomu skutečně rozumí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vysvětluje věci jašne a srozumitelně, dodatečný matematický aparát pořádně definuje narozdíl od jiných, má obrovský vhled do problému
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • rozhled
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • mistr ve svém oboru
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan profesor tomu opravdu rozumi, bohuzel malokdo vydrzi neusnout dele jak pul hodiny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [5]
  • nudná přednáška, na látku stačí skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášky por mě neměly význam, na tabuli byla spleť klikyháků a šipek. Na cvičení se to ale vysvětlilo dobře a z učebnice to šlo také pochopit bez problémů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • uspávající intonace hlasu, pak jsem se nedokázal soustředit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • všechno je ve skriptech
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet jsme opakoval, proto jsem na prednasku jiz moc nechodil
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4]
  • Taková to forma cvičení mi vyhovuje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičící : Ing. Novotný, velmi dobrá vcičení, ani nebyl tak náročný jako na tef1, takže zápočtovku napsal každý a přitom byl dobře připraven na zkoušku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vše, co jsem se naučila, vím ze cvičení, zdá se, že supluje přednášku- informace z něj získané stačí ke zkoušce
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičící byl Petr Novotný. Je to dobrý cvičící, který má ve všem pořádek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [8]
  • Scripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Štoll, Tolar : Teoretická fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ze cvičení a skript
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta+zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Teoretická fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta Teoretická fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • brilantní skripta Teoretická fyzika od pánů Štolla a Tolara, chtělo by to nové vydání (to poslední je psané na psacím stroji, uvítal bych revizi a popřípadě přepsání do formátu odpovídající éře počítačů)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • plus priklady a spoctene identity
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [8]
  • Kdyby se vyžadovalo vše co je ve skriptech nebo úplně vše co se probralo, tak by to byl jeden z nejtěžších předmětů, takhle to bylo jednodušší než TEF1.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V podstatě jen písemka. Pokud se člověk připravil a podíval se i na nataženou strunu a řetězovku, tak ho nemohlo skoro nic překvapit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška není těžká, ale nkdy může být záludná, předtermín je velikou výhodou
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nedostatek termínů, náhodná generace známek ze zkoušení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bylo velmi málo termínů, které byly ještě ke všemu nerovnoměrně rozložené.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jak se říká, pan zkoušející je náhodný generátor známek. Co dodat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velký rozdíl v otázkách - někdo dostal dilataci času a někdo (doplňte podle své otázky)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zdalo se mi, ze pan profesor zkousi podle nalady bud velmi benevolentne, nebo (kdyz prsi) neutralne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [11] 2.27
1 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ano
2 : |===========.........| 54 % [6] spíše ano
3 : |=======.............| 36 % [4] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [11] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ano
3 : |===========.........| 54 % [6] neutrální
4 : |==..................| 9 % [1] spíše ne
5 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [11] 2.55
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===========.........| 54 % [6] spíše ano
3 : |=======.............| 36 % [4] neutrální
4 : |==..................| 9 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [11] 1.82
1 : |=======.............| 36 % [4] rozhodně ano
2 : |=========...........| 45 % [5] spíše ano
3 : |====................| 18 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [15]
1 : |===.................| 13 % [2] 0-2
2 : |=====...............| 26 % [4] 3-6
3 : |=...................| 6 % [1] 7-10
4 : |====................| 20 % [3] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] 1.40
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] 1.80
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] 1.80
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |========............| 40 % [2] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |============........| 60 % [3] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [18] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |===========.........| 55 % [10] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [11] 3.18
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=========...........| 45 % [5] spíše ano
3 : |====................| 18 % [2] neutrální
4 : |==..................| 9 % [1] spíše ne
5 : |=====...............| 27 % [3] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [11] 1.82
1 : |=========...........| 45 % [5] rozhodně ano
2 : |=========...........| 45 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [11] 2.18
1 : |====................| 18 % [2] rozhodně ne
2 : |=========...........| 45 % [5] spíše ne
3 : |=======.............| 36 % [4] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11] 3.45
1 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ano
2 : |==..................| 9 % [1] spíše ano
3 : |=====...............| 27 % [3] neutrální
4 : |=======.............| 36 % [4] spíše ne
5 : |====................| 18 % [2] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [11] 2.73
1 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [4] spíše ano
3 : |=======.............| 36 % [4] neutrální
4 : |==..................| 9 % [1] spíše ne
5 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [11] 2.36
1 : |====................| 18 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [4] spíše ano
3 : |=======.............| 36 % [4] neutrální
4 : |==..................| 9 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [4] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [5] 1.60
1 : |============........| 60 % [3] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne